دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب سرزمین موعود

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

 

رکتاب سرزمین موعود چهارمین اثرِ باراک اوباماست. او در کتاب سرزمینِ موعود، با جزئیات و بسیار موشکافانه، مسائل مهمی را مورد بررسی قرار داده است. در این مقاله بهترین ترجمه کتاب سرزمین موعود را معرفی می‌کنیم.

دانلود کتاب یک سرزمین موعود

کتاب سرزمین موعود توسط باراک اوباما (نویسنده کتاب) نوشته شده است. توسط الهام شریف و فاطمه باغستانی (مترجمین کتاب) ترجمه شده است این کتاب توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است..

پس از خرید کتاب یک سرزمین موعود در قالب الکترونیک می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و پس از آن بدون نیاز به اینترنت، کتاب را مطالعه نمایید.

یک سرزمین موعود

کتاب سرزمین موعود توسط باراک اوباما (نویسنده کتاب) نوشته شده و توسط الهام شریف و فاطمه باغستانی (مترجمین کتاب) ترجمه شده است. معرفی کتاب یک سرزم...
باراک اوباما
نویسنده
الهام شریف
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

بهترین ترجمه کتاب سرزمین موعود

مترجمان زیادی کتاب سرزمین موعود را ترجمه کرده اند. در این بخش به معرفی چند مترجم می‌پردازیم:

کتاب سرزمین موعود نشر امیر کبیر، ترجمه محمد معماریان و نشر مات، ترجمه صدیقه حسینی نیز در فراکتاب بصورت چاپی موجود است.

14 تخفیف

سرزمین موعود

معرفی کتاب سرزمین موعودکتاب سرزمینِ موعود چهارمین اثرِ باراک اوباماست. او در کتاب سرزمینِ موعود، با جزئیات و بسیار موشکافانه، مسائل مهمی را مورد بررسی...
باراک اوباما
نویسنده
باراک اوبا
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب
14 تخفیف
باراک اوباما
نویسنده
مات
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

سرزمین موعود نشر مون

ترجمه دیگری از کتاب سرزمین موعود، توسط  امیرحسین رزاق، انجام شده است که نشر مون آن را روانه بازار کتاب کرده است.

15 تخفیف
مون
ناشر
باراک اوباما
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

در نرم افزار فراکتاب می‌توانید کتاب‌های الکترونیک را به صورت رایگان، به مدت حدود ده دقیقه مرور کنید. در مورد ترجمه آن با توجه به سلیقه خودتان قضاوت کنید.

نقد کتاب سرزمین موعود

کتاب سرزمین موعود، کتاب نسبتا خوبی برای آشنایی با آمریکاست. گرچه بخاطر تفاوت در فرهنگ ایران با آمریکا درک آن گاه سخت است. برای فهم کنایه‌های آن باید با سابقه ادبیات غرب آشنا باشید و این، کار را سخت می‌کند.

خلاصه کتاب سرزمین موعود

باراک اوباما در کتاب یک سرزمینِ موعود، با جزئیات و بسیار موشکافانه، مسائل مهمی را مورد بررسی قرار داده است. او با جزئیات کامل به زندگی شخصی و سیاسی خود می‌پردازد. از پشت پرده‌ی بسیاری از وقایع سخن می‌گوید و اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد که گاه در بهت و حیرت فرو می‌روید.

در این کتاب باراک اوباما، فقط به مسائل سیاسی اکتفا نمی‌کند و شرح جذابی از روابط اعضای خانواده‌ی خود ارائه می‌دهد و شما را با دختران و همسرش نیز آشنا می‌سازد و همین موضوع به صمیمیت و صداقت کتاب سرزمین موعود اضافه کرده است.

سرزمین موعود فیلم

یک فیلم سینمایی با این نام ساخته شده است. ولی ارتباطی با موضوع این کتاب ندارد و یک فیلم حماسی درام تاریخی ساخت کشور دانمارک است.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *