دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب دنیای سوفی

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب دنیای سوفی، داستانی درباره فلسفه، نوشته ی یوستین گوردر می باشد. یوستین گوردر در این کتاب با طرح مسائل فلسفی در قالب داستان، مخاطب خود را به درک جامعی از تاریخ فلسفه می‌رساند. دنیای سوفی برای تک تک افرادی که فلسفه را دوست دارند می‌تواند شروع مناسب و شگفت انگیزی باشد. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب دنیای سوفی را معرفی می‌کنیم.

کتاب دنیای سوفی

شخصیت اصلی داستان سوفی آموندسن نروژی است. او در آستانه‌ی پانزده‌سالگی قرار دارد و از لابه‌لای گفت‌وگوهای او با دوستانش می‌توان به ذهن خلاق وی پی برد.

سوفی نامه‌های عجیب‌و‌غریبی از سوی فردی ناشناس دریافت می‌کند که خطاب به فرد دیگری به نام هیلد مولر نوشته شده‌اند. نامه‌ها پرسش‌های فلسفی جدیدی را در ذهن سوفی ایجاد می‌کنند؛ پرسش‌هایی مانند «تو کیستی؟»، «چگونه جهان به وجود آمد؟»، «آیا پس از مرگ حیات وجود دارد؟» و «چگونه باید زیست؟». سوفی با دریافت کردن این نامه‌ها سه مشکل پیدا می‌کند: این‌که فرستنده‎ی این نامه‎‌ها کیست؟ دوم پاسخ به پرسش‌های فلسفی این نامه‌ها و سوم این‌که هیلد مولر چه کسی است؟
این کتاب ۵۹ زبان ترجمه و بیشتر از ۴۰ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا فروخته شده است.

بهترین ترجمه کتاب دنیای سوفی

بهترین ترجمه و نوع کتاب توسط خوانندگان شناخته می شوند و البته نقادان. با توجه به شواهد و قرائن ترجمه ی مهدی سمسار را یکی از بهترین ترجمه های کتاب دنیای سوفی می‌باشد. با این وجود با توجه به عرضه نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب شما می‌توانید قبل از خرید کتاب به مدت حدود ده دقیقه کتاب را رایگان در نرم افزار مرور کنید و درباره ترجمه آن قضاوت کنید.

9 تخفیف

دنیای سوفی

کتاب دنیای سوفی، داستانی درباره فلسفه، نوشته ی یوستین گوردر می باشد. ترجمه این اثر  توسط مهدی سمسار در انتشارات جامی انجام شده است و نسخه الکترون...
یوستین گوردر
نویسنده
مهدی سمسار
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب دنیای سوفی بهترین ترجمه

یکی دیگر از ترجمه های مناسب کتاب دنیای سوفی، ترجمه ی مهرداد بازیاری از نشر هرمس می باشد. این کتاب بصورت چاپی در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

10 تخفیف
یوستین گوردر
نویسنده
مهرداد بازیاری
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

خلاصه کتاب دنیای سوفی

خیابان کلوا. پلاک سوم. خانم سوفی اندرسون.
گیرنده:……….
در جاهای خالی آدرس بالا، می‌توانی مشخصات خودت را بنویسی. آن وقت نامه‌ای به دستت می‌رسد که دو سوال مهم و اساسی از تو خواهد پرسید:
1- تو کی هستی؟     2- جهان چگونه به وجود آمده است؟
و این تازه شروع ماجراست.
دنیای سوفی داستان دختری به نام سوفی اندرسون است که نزدیک تولد ۱۵ سالگی‌اش این نامه، با این دو سوال به دستش می‌رسد. فیلسوف مرموزی به نام آلبرتو کنوکس، نویسنده این نامه‌هاست. سوفی رفته رفته با نامه‌هایی که از آلبرتو کنوکس دریافت می‌کند، در مسیر شناخت تازه‌ای از خودش و جهان قرار می‌گیرد و به این روش، داستان وار تاریخ فلسفه غرب از فیلسوف‌های پیش از سقراط تا سارتر را می‌آموزد.

خرید کتاب دنیای سوفی

علاوه بر دانلود کتاب دنیای سوفی، نسخه چاپی کتاب را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف سفارش داده و خریداری کنید.

9 تخفیف

دنیای سوفی

کتاب دنیای سوفی، داستانی درباره فلسفه، نوشته ی یوستین گوردر می باشد. ترجمه این اثر را در انتشارات نیلوفر حسن کامشاد بر عهده داشته است. معرفی کتاب دنی...
حسن کامشاد
مترجم
نشر نیلوفر
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *