دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب در انتظار گودو

شهریور 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب در انتظار گودو، یکی از آثار مشهور ادبی جهان نوشته ی ساموئل بکت است. در این نمایشنامه به وضوح می توان آوارگی نسل بشر امروز را دید. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب در انتظار گودو  را معرفی می‌کنیم.

کتاب در انتظار گودو

کتاب در انتظار گودو دارای ژانر کمدی است که در این عرصه بی نظیر وارد شده است و به صورت یک نمایشنامه سرگردانی و آوارگی امروزه ی بشر را به تصویر می کشد. با خواندن این نمایشنامه حتی این سردرگمی به خواننده نیز منتقل می شود که نمی داند بر سرنوشت شخصیت های داستان بخندد و یا بگرید.
اگر می خواهید با چشم واقع بین به زندگی نگاه کنید کتاب در انتظار گودو را مطالعه کنید. این کتاب به ما می آموزد که حال را دریابیم، چرا که این حال است که آینده را می سازد و می شود گذشته ی ما. اگر حال را با معیارهای درست و با ارزش زندگی کنیم، هم آینده ی خوبی در انتظار ما خواهد بود و هم گذشته ای خوب که از یادآوری آن شرمسار نشویم.

بهترین ترجمه کتاب در انتظار گودو 

مترجمان بسیاری به سراغ کتاب در انتظار گودو  رفتند تا نسخه‌ی خودشان را از این کتاب ارائه کنند. انتشارات روزگار این اثر را با ترجمه‌ی م.ح. عباسپور منتشر کرده است. همچنین انتشارات بیدگل این کتاب را با ترجمه علی‌اکبر علیزاد به چاپ رسانده است و انتشارات نشر کارنامه با ترجمه نجف دریابندری و انتشارات نگاه با ترجمه اصغر رستگار نیز این کتاب را ترجمه کرده اند.

مخاطبان می توانند برای انتخاب بهترین ترجمه کتاب در انتظار گودو، از امکان مطالعه رایگان کتاب های الکترونیکی بصورت رایگان برای مدت محدود استفاده کنند.

کتاب در انتظار گودو ترجمه  م.ح. عباسپور

کتاب در انتظار گودو ترجمه  م.ح. عباسپور که توسط انتشارات روزگار به چاپ رسیده است، بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

در انتظار گودو

کتاب در انتظار گودو، یکی از آثار مشهور ادبی جهان نوشته ی ساموئل بکت است. در این نمایشنامه به وضوح می توان آوارگی نسل بشر امروز را دید. این کتاب توسط م...
ساموئل بکت
نویسنده
م.ح. عباسپور
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب در انتظار گودو  ترجمه علی‌اکبر علیزاد

کتاب در انتظار گودو ترجمه علی‌اکبر علیزاد که توسط انتشارات بیدگل روانه بازار کتاب شده است، بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد.

9 تخفیف
علی‌اکبر علیزاد
مترجم
ساموئل بکت
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

در انتظار گودو دانلود کتاب

کتاب در انتظار گودو pdf و یا به عبارتی نسخه اکترونیک آن را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود، آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

خلاصه کتاب در انتظار گودو

نویسنده در کتاب در انتظار گودو، دو شخصیت اصلی به نام های استراگون و ولادیمیر را در انتظاری پوچ و بی نتیجه برای آمدن شخصی به نام گودو را به گونه ای نوشته که هر بار که این دو نفر از آمدن گودو نا امید می شوند، سلسله عواملی دست به دست هم می دهد تا امیدی واهی در این دو نفر آن ها را به ادامه این انتظار بکشاند.
محل قرار استراگون و ولادیمیر با گودو روی تلی خاک کنار یک درخت است. استراگون فردی سر به هوا و بی توجه است که دچار حواس پرتی است و دائم حوادثی که اتفاق می افتد را از یاد می برد. ولادیمیر دقیق تر از او و نسبتا محتاط تر است. او استراگون را به صبر کردن برای آمدن گود و تشویق می کند.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *