دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب انسان در جستجوی معنا

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب انسان در جست و جوی معنا نوشته ویکتور فرانکل، روانپزشک اتریشی پدیدآورنده ی معنا درمانی است. او در این کتاب، خاطراتش از زندگی در اردوگاه های کار اجباری آشویتس را نوشته است. در این مقاله سعی در معرفی بهترین ترجمه کتاب انسان در جستجوی معنا داریم.

کتاب انسان در جست و جوی معنا

انسان در جستجوی معنا، کتابی است که بر پایه ی تجربیات فاجعه بار ویکتور فرانکل در اردوگاه های کار اجباری آشویتس نوشته شده است. ویکتور فرانکل در این دوران، پدر و مادر، همسر و برادرش را از دست داد. خواهر او تنها کسی بود که از این وضعیت نجات پیدا کرد. با وجود تمام سختی ها، رنجی که می کشیدند، گرسنگی، سرما، بی رحمی و خشونتی که در اطرافشان موج می زد، اما او باز هم زندگی را شایسته و ارجمند می دید.

در بخش دوم کتاب انسان در جستجوی معنا، او از خاطرات مراجعانش نوشته است. او با تجربیات گسترده ای که در زمینه ی کار و درمان بر اساس معنادرمانی به دست آورده است، متوجه این موضوع شد که برای هر فرد باید رسالت و وظیفه ای وجود داشته باشد که بخواهد عمرش را صرف آن کند.

فرانکل اگزیستانسیالیست بود. او واژه «هستی نژندی» را در مورد اختلال عاطفی ابداع کرد و اختلال عاطفی را حاصل عدم توانایی فرد در یافتن معنا برای زندگی می دانست. بنابراین با توجه به تمام تجربیات زیسته ی خودش و تمام آنچه که در مطبش آزموده بود، کتاب انسان در جستجوی معنا را نوشت.

بهترین ترجمه کتاب انسان در جستجوی معنا

ترجمه های زیادی از کتاب انسان در جستجوی معنا، شده است. ترجمه‌ی امیر لاهوتی از این اثر را می‌توان بهترین و شناخته‌شده‌ترین ترجمه فارسی آن دانست.

کتاب انسان در جستجوی معنا ترجمه امیر لاهوتی

کتاب انسان در جستجوی معنا، با ترجمه ی امیر لاهوتی،  در فراکتاب موجود می باشد که توسط انتشارات جامی به چاپ رسیده است. این کتاب بصورت چاپی و الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

10 تخفیف

انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا کتاب انسان در جستجوی معنا، روایت تجربیات ویکتور امیل فرانکل در دوران فاجعه باری است که به  عنوان یک یهودی در ارد...
ویکتور فرانکل
نویسنده
امیر لاهوتی
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

انسان در جستجوی معنا مریم حسین نژاد و فرزانه سکوتی

کتاب انسان در جستجوی معنا  با ترجمه ی مریم حسین نژاد و فرزانه سکوتی بصورت صوتی در فراکتاب ارائه شده است.

انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا کتاب انسان در جستجوی معنا، از ویکتور فرانکل، روانپزشک اتریشی پدیدآورنده‌ی معنا درمانی است. او در کتاب ا...
ویکتور فرانکل
نویسنده
فرزانه سکوتی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب انسان در جستجوی معنا ترجمه حسینعلی میرشاهی

یکی از ترجمه های کتاب انسان در جستجوی معنا، با ترجمه ی حسینعل میرشاهی، می باشد که توسط انتشارات پر به چاپ رسیده است. این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب انسان در جستجوی معناکتاب انسان در جستجوی معنا یکی از پرخواننده ترین کتاب هایی است که از هولوکاست بیرون آمده است. در کتاب انسان در جستج...
ویکتور فرانکل
نویسنده
حسینعل میرشاهی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب انسان در جستجوی معنا ترجمه علی همتیان

یکی دیگر از ترجمه های کتاب انسان در جستجوی معنا، با ترجمه ی علی همتیان، می باشد که توسط انتشارات شمشاد به چاپ رسیده است. این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

انسان در جستجوی معنا

کتاب انسان در جست و جوی معنا نوشته ویکتور فرانکل، روانپزشک اتریشی پدیدآورنده ی معنا درمانی است. او در کتاب انسان در جستجوی معنا، خاطراتش از زندگی در ا...
ریچارد براتیگان
نویسنده
علی همتیان
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب انسان در جستجوی معنا ترجمه زهرا نایری

یکی دیگر از ترجمه های کتاب انسان در جستجوی معنا، ترجمه زهرا نایری است که توسط انتشارات آلاچیق کتاب به چاپ رسیده است. این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

انسان در جست‌ و جوی معنا

کتاب انسان در جست و جوی معنا، نوشته ی روانپزشک اتریشی است که توسط زهرا نایری ترجمه و در انتشارات آلاچیق کتاب چاپ شده است. ویکتور فرانکل در کتاب انسان...
ویکتور فرانکل
نویسنده
زهرا نایری
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب انسان در جستجوی معنا ترجمه دکتر نهضت صالحیان

یکی دیگر از ترجمه های کتاب انسان در جستجوی معنا، با ترجمه دکتر نهضت صالحیان و مهین میلانی است که در انتشارات لیوسا به چاپ رسیده است. این کتاب بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد.

9 تخفیف
ویکتور فرانکل
نویسنده
لیوسا
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

دانلود کتاب انسان در جستجوی معنا بهترین ترجمه

این کتاب توسط آقای امیر لاهوتی ترجمه شده است و نسخه الکترونیک و چاپی آن در اختیار شماست و در صورتی که نرم افزار فراکتاب را نصب کنید می‌توانید نسخه الکترونیک را رایگان برای مدت حدود ده دقیقه مرور کنید و ترجمه آن را بررسی کنید.

خرید کتاب انسان در جستجوی معنا

نسخه صوتی، الکترونیک و چاپی این کتاب را در نرم افزار فراکتاب خریداری و دانلود نمایید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *