دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب معامله گر منضبط

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

مارک داگلاس در کتاب معامله‌گر با انضباط، تجربیات خود در زمینۀ معامله‌گری، نحوۀ خودشناسی، روانشناسی بازار و به دست آوردن اعتماد به نفس را برای تازه واردان عرصۀ بورس و بازار تجارت با زبانی ساده بازگو می‌کند. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب معامله گر منضبط را معرفی می‌کنیم.

کتاب معامله گر با انضباط

شما در کتاب معامله‌گر باانضباط (The Disciplined Trader) می‌آموزید که چطور اعتماد به نفس خودتان را در عرصه تجارت بالا ببرید، نظم و دقتتان را افزایش دهید و از محیط‌های خارجی و داخلی ذهنتان نیز استفاده کنید. مارک داگلاس (Mark Douglas) مسائلی که از ذهن نشأت می‌گیرند را از عوامل اصلی جهت رقابت در بازار می‌داند.

تنوع در مبادلات، به روزرسانی قراردادها، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، خدمات مشاوره‌ای پیشرفته‌تر، گوناگونی کتاب‌ها و نشریات مربوطه و پیشرفت روزبه‌روز نظام‌ها در زمینۀ تحلیل فنی و نظارتِ تخصصی به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری، از عناصر حائز اهمیت در کمک به رشد و تعالی معاملات هستند، که همۀ این‌ها راه شناخت بازارها و دنبال کردن آن‌ها را تسهیل می‌بخشند.

بهترین ترجمه کتاب معامله گر منضبط

در اپلیکیشن فراکتاب این امکان وجود دارد که مخاطبان برای انتخاب بهترین ترجمه، کتاب های الکترونیکی را بصورت رایگان برای مدت محدود مطالعه کنند. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین ترجمه کتاب معامله گر منضبط، از این روش استفاده کنید.

از جمله مترجمان این کتاب احسان سپهریان از نشر چالش و مهدیه مهدیان از انتشارات شمشاد می باشد.

کتاب معامله گر با انضباط ترجمه مهدیه مهدیان

یکی از ترجمه های کتاب معامله گر با انضباط ترجمه مهدیه مهدیان، از انتشارات شمشاد می باشد که بصورت الکترونیکی در فراکتاب عرضه شده است.

معامله گر با انضباط

معرفی کتاب معامله گر با انضباطمارک داگلاس در کتاب معامله‌گر با انضباط، تجربیات خود در زمینۀ معامله‌گری، نحوۀ خودشناسی، روانشناسی بازار ...
مارک داگلاس
نویسنده
مهدیه مهدیان
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب معامله گر با انضباط

اگر شما توان کنترل و هدایت بازار را ندارید و بازار نیز مطلقاً هیچ قدرتی برای کنترل شما ندارد. پس مسئولیت آنچه که شما از بازار درک می‌کنید و بر طبق آن عمل می‌کنید فقط در درون خود شماست. تنها چیزی که می‌توانید کنترل کنید، خودتان هستید. به عنوان یک معامله‌گر شما تنها این اختیار را دارید که یا از بازار پول بگیرید و به خودتان بدهید یا پول خود را به دیگر معامله‌گران تقدیم کنید. انتخاب شما برای انجام یکی از این دو کار توسط چند عامل روان‌شناختی تعیین می‌شود که هیچ ربطی به بازار ندارند. تا وقتی مهارت‌های جدید لازم برای تطبیق خود با شرایط متفاوت این محیط را فرا نگرفته‌اید، همیشه بر سر این دوراهی برای انتخاب قرار خواهید داشت.

اولین چیزی که به عنوان یک معامله گر با آن برخورد خواهید کرد این است که آن دست مایه های ذهنی که در زندگی روزمره از آنها استفاده می کنید تا آنچه را می خواهید به دست آورید، در حیطه ی معامله گری کارایی ندارند. قدرت لازم برای تغییر و هدایت بازار (مجبور کردن بازار برای انجام آنچه شما می خواهید) فراتر از توان همه است (بجز تعداد بسیار معدودی از افراد که قدرت و سرمایه لازم برای این کار را دارند). همچنین قیود خارجی که در جامعه رفتار شما را کنترل می کنند در محیط بازار وجود ندارند. همچنین بازار هیچ تسلط یا کنترلی بر رفتار شما ندارد، کوچکترین توقعی نیز از شما نداشته و هیچ مسئولیتی نیزدرقبال کامیابی شما نمی پذیرد

برشی از متن کتاب

از همان سال 1982 که نوشتن این کتاب را شروع کردم، معامله هایی داشتم که تا به امروز در همه‌ی جهات ، رشد قابل توجهی داشته اند. تنوع در مبادلات ، به روزرسانی قراردادها ، اطلاع رسانی دقیق و سریع ، خدمات مشاوره‌ای پیشرفتهتر، گوناگونی کتاب ها و نشریات مربوطه ، و پیشرفت روزبه روز نظام‌ها در زمینه‌ی تحلیل فنی و نظارت تخصصی به کمک نرم افزارهای کامپیوتری ، از عناصر حائز اهمیت در کمک به رشد و تعالی معاملات هستند. که همه اینها راه شناخت بازارها و دنبال کردن آنها را تسهیل می بخشند. اما بر خلاف تمام این عناصر، خدماتی که در این حوزه ارائه می‌شوند واقعیتی اجتناب ناپذیر را روایت می کنند.

نسخه الکترونیک این کتاب برای مدت محدود به صورت رایگان در نرم افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید درباره بهترین ترجمه کتاب معامله گر منضبط این ترجمه قضاوت کنید.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *