دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب قانون ۵ ثانیه

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب قانون پنج ثانیه اثری پرفروش از مل رابینز، به شما که برای داشتن یک زندگی راحت در دنیای پر اضطراب و استرس امروزی تلاش می‌کنید، می‌آموزد چگونه با عزم و اطمینانی راسخ قدم در مراحل تازه‌ای از زندگی خود بگذارید و انگیزه و امید خود را از دست ندهید. در این مقاله بهترین ترجمه کتاب قانون ۵ ثانیه را معرفی می‌کنیم.

کتاب قانون 5 ثانیه

حتما این جمله بسیار معروف را شنیده‌اید که اگر به دنبال کسی می‌گردید تا زندگیتان را تغییر بدهد باید در آینه نگاه کنید. این جمله ممکن است در ابتدا یک حیله به نظر برسد اما نباید آن را دست کم بگیرید چرا که حقیقت قانون 5 ثانیه هم همین است. با یک تصمیم کوچک که تمام مسئولیت آن بر عهده خود شماست، می‌توانید در چند ثانیه زندگی خود را متحول کنید.

قانون پنج ثانیه (The 5 Second Rule) که در این کتاب به تفصیل درباره آن یاد خواهید گرفت به شما این امکان را می‌دهد که زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنید و همیشه با صلابت و شجاع باشید.

شما خواهید فهمید که تصمیمات سریع و به دنبال آن عملکرد شجاعانه روزانه چگونه زندگی را تغییر می‌دهد و در نهایت یاد می‌گیرید که چگونه از قانون 5 ثانیه استفاده کنید، قانونی که هم راستا با تحقیقاتی است که در پس آن راهکارهایی برای زندگی سالم‌تر، داشتن حضوری شادتر و مفیدتر در محیط کار هم وجود دارد. همچنین شما پایان دادن به هرگونه نگرانی، کنترل دل مشغولی، پیدا کردن معنی زندگی و مبارزه با هرگونه ترس را در خواهید یافت.

در کتاب قانون 5 ثانیه مطالبی از فضای مجازی و اکانت‌های دست اول از افرادی وجود دارد که توانستند با کمک این قانون به چیزهای خارق‌العاده جامه عمل بپوشانند. بله، این قانون به شما کمک می‌کند که به موقع بیدار شوید. اما منظور از بیدار شدن چیزی فراتر از معنای تحت‌الفظی آن است، منظور از بیداری ذکاوت درونی، یک راهنما، یک ستاره راک، یک ورزشکار، یک هنرمند، و عامل تغییر در درون شماست.

بهترین ترجمه کتاب قانون ۵ ثانیه

کتاب مل رابینز در طی سال‌های گذشته بارها و بارها به فارسی برگردانده شده و از سوی ناشران مختلفی چاپ شده است. انتشارات سبکتو یکی از ناشرانی است که این کتاب را با گویندگی راضیه اسدی در بازار کتاب ایران عرضه کرده و می توان گفت یکی از بهترین ترجمه های حاضر است. مترجمان دیگر این کتاب را ترجمه کرده اند مانند: امید آفاق نیا از انتشارات شمشاد.

ترجمه کتاب قانون ۵ ثانیه از سبکتو

ترجمه کتاب قانون ۵ ثانیه از سبکیتو، یکی از بهترین ترجمه های این کتاب می باشد که بصورت صوتی در فراکتاب عرضه شده است.

کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه، در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

نانو کتاب قانون 5 ثانیه

کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه نوشته ی مل رابینز می باشد که انتشارات سبکتو با گویندگی راضیه اسدی تهیه و ارائه کرده است. این کتاب درباره تکنیکی است که به شما ...
مل رابینز
نویسنده
راضیه اسدی
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

ترجمه کتاب قانون ۵ ثانیه انتشارات شمشاد

یکی دیگر از ترجمه های کتاب قانون ۵ ثانیه، ترجمه ی امید آفاق نیا از انتشارات شمشاد می باشد که بصورت الکترونیکی و چاپی در فراکتاب موجود می باشد.

دانلود کتاب قانون ۵ ثانیه

در فراکتاب علاوه بر امکان دانلود این کتاب می‌توانید خرید کتاب قانون 5 ثانیه نسخه چاپی را با تخفیف انجام دهید.

14 تخفیف

قانون پنج ثانیه

کتاب قانون پنج ثانیه اثری پرفروش از مل رابینز، به شما که برای داشتن یک زندگی راحت در دنیای پر اضطراب و استرس امروزی تلاش می کنید، می آموزد چگونه با عز...
مل رابینز
نویسنده
امید آفاق نیا
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

ترجمه کتاب قانون ۵ ثانیه انتشارات مات

شما می توانید کتاب قانون ۵ ثانیه از انتشارات مات را با ترجمه ی نسترن خدیو را بصورت چاپی از فراکتاب دریافت کنید.

قیمت کتاب قانون ۵ ثانیه

فراکتاب کتاب قانون ۵ ثانیه را با قیمت مناسب عرضه می کند.

14 تخفیف

قانون 5 ثانیه

خلاصه کتاب قانون پنج ثانیه درباره تکنیکی است که به شما کمک می کند شجاعت بیشتری در تصمیم گیری داشته باشید و موفقیت را به دست آورید....
مل رابینز
نویسنده
مات
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

خلاصه کتاب قانون پنج ثانیه

همه‌ی افراد در دوره‌هایی از زندگی بی‌انگیزه بوده‌اند و در روزهایی حس‌ وحال انجام دادن هیچ کاری را نداشته‌اند. علت چیست؟ عموماً دلایل و عوامل زیادی در این امر دخیل هستند. می‌توان گفت آنچه در برگرداندن انگیزه‌ی شما تأثیر به‌سزایی می‌گذارد انجام کارهایی است که به آن‌ها علاقه دارید.
بدون شک انسان به تلاش و کوشش زنده است و بی‌انگیزگی می‌تواند او را به ورطه‌ی نابودی بکشاند. قبل از هرچیز باید دلیل بی‌انگیزگی خود را شناسایی کنید و در صدد رفع آن برآیید.
یکی از علل اصلی بی‌انگیزگی ترس است. ترس شما را در حریم امنتان نگه می‌دارد و به شما اجازه نمی‌دهد برای رسیدن به خواسته‌ها و اهدافتان پیش بروید. پس باید ترس‌های خود را کنار بگذارید. مل رابینز (Mel Robbins) در کتاب قانون 5 ثانیه (The 5 second rule) با ارائه‌ی راهکارهایی به شما کمک می‌کند که بر ترس و بی‌انگیزگی خود غلبه کنید. از خود بپرسید که چرا من از انجام این کار یا وقوع فلان اتفاق می‌ترسم. با همین سؤال‌های ساده بسیاری از ترس‌های شما از بین خواهند رفت.

نقد کتاب قانون پنج ثانیه

سه نقد عمده بر این کتاب وارد است: 1- از مشکلات این کتاب می توان به این اشاره کرد که لُبِّ مطلب در ابتدای کتاب گفته می شود و الباقی تجربیات دیگران هستند بنابراین با خواندن چندین صفحه از  کتاب کلیت موضوع را دارید.
2-  کثرت بیش از حد نقل قول:  این کتاب بیش از حد از کامنت های دیگران  استفاده کرده است  به طوری که نیمی از کتاب نظرات و اندیشه افراد دیگرست. این کتاب پراز حاشیه و نقل قول های بیش از حد و توییت است که این برای مخاطب آزاردهنده می باشد.
3- تکرار بیش از حد مطالب: و یکی دیگر از مشکلات آن این است که بسیار مطالب را تکرار می کند و  موارد را بیش از اندازه توضیح داده است و قانون 5 ثانیه را بسیار زیاده گویی کرده است که این باعث خستگی و دلسردی مخاطب می شود. این در حالی است که این کتاب می توانست در عین کوتاه بودن مفیدتر باشد زیرا اصل قانونش همان قانون 5 ثانیه می باشد.

قانون ۵ ثانیه ۵ دقیقه ۵ ساعت

یک، دو، سه، چهار، پنج… شروع کنید! بعد از اتخاذ هر تصمیمی فقط و فقط 5 ثانیه فرصت دارید که دست‌به‌کار شوید، پس تنبلی و کرختی را کنار بگذارید، جسمتان را به حرکت وا دارید، با انگیزه و شور و هیجان به سراغ اهدافتان بروید، پیش از آنکه مغزتان مانع انجام شود.
کتاب حاضر در هفده فصل تهیه و تدوین شده است و شما با مطالعه‌ی این فصول با قانون 5 ثانیه آشنا خواهید شد، از آن برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی خود استفاده نموده و در نهایت، قدرت و شجاعت انجام هر کاری را در درون خود احساس خواهید کرد.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *