دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب درمان شوپنهاور

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب درمان شوپنهاور، رمانی روانشناسانه و فلسفی نوشته ی اروین دی یالوم است که اولین بار در سال 2005 به انتشار رسید. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب درمان شوپنهاور را معرفی می‌کنیم.

کتاب درمان شوپنهاور

یالوم یکی از افرادی‌ست که توانسته با زبان ساده و روان، تعابیر سنگین و پیچیده‌ی روان‌شناسی را برای بسیاری قابل فهم کند. رسالتی که در بسیاری از آثارش به خوبی از عهده‌ی آن برآمده است. نویسنده در کتاب درمان شوپنهاور با تمرکز بر نظریه‌های «شوپنهاور» به جستجوی معنای زیستن و روابط انسانی می‌پردازد و ضمن طرح کردن مسائل ذهنی و روانی انسان، جهان‌بینیِ عموم مردم را به چالش ‌می‌کشد.

بهترین ترجمه کتاب درمان شوپنهاور

باید گفت بهترین ترجمه و نوع کتاب توسط خوانندگان شناخته می‌شوند و البته نقادان. با توجه به شواهد و قرائن، کتاب درمان شوپنهاور ترجمه کیومرث پارسای یکی از بهترین ترجمه های این کتاب می‌باشد.

کتاب درمان شوپنهاور ترجمه کیومرث پارسای

این کتاب درمان شوپنهاور ترجمه کیومرث پارسای، بصورت الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد که انتشارات جامی آن را روانه بازار کتاب کرده است.

درمان شوپنهاور

کتاب درمان شوپنهاور، رمانی روانشناسانه و فلسفی نوشته ی اروین دی یالوم است که اولین بار در سال 2005 به انتشار رسید. مترجم این اثر کیومرث پارسای و انتشا...
اروین دی‌یالوم
نویسنده
کیومرث پارسای
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب درمان شوپنهاور ترجمه سپیده حبیب

یکی دیگر از ترجمه های کتاب درمان شوپنهاور ترجمه سپیده حبیب از انتشارات قطره می باشد که بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد.

9 تخفیف
اروین دی‌یالوم
نویسنده
قطره
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

خرید کتاب درمان شوپنهاور ترجمه سپیده حبیب

برای خرید کتاب درمان شوپنهاور با ترجمه سپیده حبیب، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

قیمت کتاب درمان شوپنهاور

کتاب درمان شوپنهاور، بصورت چاپی با تخفیف و با قیمت مناسب در فراکتاب عرضه شده است.

خلاصه کتاب درمان شوپنهاور

روان درمانگری برجسته به نام ژولیوس هرتزفلد پس از مواجهه با مرگ خود در خلال یکی از معاینات عمومی، مجبور می شود تا نگاهی دوباره به زندگی و کار خود بیاندازد.

ژولیوس از همین رو به دنبال فیلیپ اسلِیت می رود؛ مردی معتاد به روابط جنسی که ژولیوس در حدود بیست سال پیش نتوانست کمکی به او بکند. با این حال فیلیپ ادعا می کند که درمان شده و زندگی اش به شکل معجزه آسایی به وسیله ی آموزه های بدبینانه ی فیلسوف آلمانی، آرتور شوپنهاور، دگرگون شده است. نظرات عجیب و رفتار منحصر به فرد فیلیپ باعث می شود ژولیوس از او بخواهد که به جلسات گروه درمانی او برود و در عوض فیلیپ هم ژولیوس را با عقاید شوپنهاور آشنا کند.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *