دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

برادران کارامازوف بهترین ترجمه

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب برادران کارامازوف آخرین، بهترین و بزرگ‌ترین رمان فئودور داستایوسفکی نویسنده‌ی بزرگ روس است. این رمان سرشار از شخصیت‌پردازی و تحلیل‌های عمیق روان‌شناختی در باب بشریت است و یکی از مهم‌ترین شاهکارهای ادبی جهان به شمار می‌رود. در این مطلب برادران کارامازوف بهترین ترجمه را معرفی می‌کنیم.

کتاب برادران کارامازوف

رمان برادران کارامازوف، نوشته‌ی فئودور داستایفسکی، بی‌شک یکی از برجسته‌ترین آثار ادبی جهان و از مشهورترین رمان‌های روسی است. این کتاب که در سال 1880 منتشر شد، داستانی عمیق و پیچیده را روایت می‌کند که در آن فلسفه، مذهب، روانشناسی و جنایت به هم آمیخته‌اند.

کتاب برادران کارامازوف بهترین ترجمه

رمان برادران کارامازوف اثر فیودور داستایفسکی یکی بزرگ‌ترین رمان‌های دنیا است که برخی از منتقدان اعتقاد دارند بهترین کتاب داستایفسکی نیز می‌باشد. کتابی که داستایفسکی سه سال از عمر خود را صرف نوشتن آن کرد. این رمان در ایران با ترجمه‌های مختلفی وجود دارد و ما در این مطلب قصد داریم بهترین ترجمه برادران کارامازوف را برای مطالعه انتخاب کنیم.

برخی از ترجمه‌هایی که تاکنون از رمان برادران کارامازوف وارد بازار شده است عبارتند از:

  • ترجمه صالح حسینی – نشر ناهید
  • ترجمه احد علیقلیان – نشر مرکز
  • ترجمه  اصغر رستگار– نشر نگاه

برادران کارامازوف بهترین ترجمه

در مقایسه ترجمه ی صالح حسینی و احد علیقیان باید ایت موضوع را در نظر گرفت که، در ترجمه صالح حسینی، قسمت‌های خاصی از کتاب که به زبان فرانسه وجود دارد، به همان شکل در متن آمده است و ترجمه این قسمت‌ها در پاورقی ذکر شده است اما در ترجمه احد علیقلیان این قسمت‌ها مشخص شده‌اند و مترجم در قسمت یادداشت‌های آخر کتاب متن فرانسوی را ذکر کرده است.

برادران کارامازوف احد علیقلیان

یکی از ترجمه‌های کتاب برادران کارامازوف، ترجمه احد علیقلیان، از نشر مرکز می باشد که بصورت چاپی در فراکتاب موجود می‌باشد.

9 تخفیف
فئودور داستایفسکی
نویسنده
نشر مرکز
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

برادران کارامازوف نشر مرکز

انتشارات مرکز کتاب براداران کارامازوف را برای شما مخاطبان به بازار کتاب عرضه کرده است.

برادران کارامازوف ترجمه صالح حسینی

یکی دیگر از این ترجمه ها کتاب برادران کارامازوف، ترجمه ی صالح حسینی است که توسط انتشارات ناهید به چاپ رسیده است. برای خرید کتاب برادران کارامازوف ترجمه صالح حسینی به سایت یا نرم افزار فراکتاب مراجعه نمایید.

9 تخفیف
فئودور داستایفسکی
نویسنده
ناهید
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

برادران کارامازوف ترجمه اصغر رستگار

ترجمه کتاب برادران کارامازوف 2 جلدی توسط اصغر رستگار نیز صورت گرفته است. که توسط انتشارات نگاه عرضه شده است.

خلاصه کتاب برادران کارامازوف

داستان برادران کارامازوف حول محور چهار برادر از خانواده‌ی کارامازوف می‌چرخد: دیمیتری، ایوان، آلیوشا و اسمردیاکوف. هر یک از این برادران شخصیتی منحصر به فرد و دیدگاهی متفاوت نسبت به زندگی دارند. داستایفسکی در این رمان به کاوش در اعماق وجود انسان و پرسش‌های بنیادی فلسفی مانند ماهیت خیر و شر، ایمان و شک، و معنای زندگی می‌پردازد.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *