خرید و دانلود کتاب های زینب عرفانیان

زینب عرفانیان

زینب عرفانیان متولد 17 شهریور 63 در شهر تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ اسلام است.

بیوگرافی زینب عرفانیان

زینب عرفانیان که فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی‌ست اولین کتاب خود با نام علمداران را درمورد خاطرات جانباز عباس ساکی به چاپ رساند. او یکی از نویسندگان جوان در حوزه ادبیات دفاع مقدس محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر سه کتاب برجسته در ژانر خاطره نویسی و زندگینامه‌نویسی منتشر کرده است.

زینب عرفانیان

آثار زینب عرفانیان

در این مقاله به معرفی بخشی از آثار این نویسنده اشاره می شود:

رسول مولتان

درگاه این خانه بوسیدنی است

همسایه‌ های خانم‌ جان

مربع های قرمز

المربعات الحمراء

معرفی کتاب رسول مولتان

کتاب رسول مولتان به نویسندگی، زینب عرفانیان می باشد که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.

کتاب رسول مولتان، به واقع «مقتل مولتان» است، بیان مظلومیت ها و محرومیت شیعیان در خارج از ایران و مظلومیت مضاعف تر برای افرادی چون شهید رحیمی ها که در نقطه اوج گمنامی و تهمت های داخلی و تهدیدهای خارجی فی سبیل ا... برای اعتلای الله جانفشانی کرده اند و همسر بزرگوار این شهید زینب گونه از راه و هدف شهید دفاع کرده است و این اثر هم در راستای بیان اهداف راه شهید و ادامه این راه بیان شده است.

محتوای کتاب رسول مولتان از زبان خانم مریم قاسمی زهد بیان می شود و به حق ایشان از امانتی که از شهید بزرگوار سید محمدعلی رحیمی در دل و جانشان داشتند جانانه دفاع و به درستی بیان کردند.

سیر کتاب از آشنایی و سپس ازدواج و کار فرهنگی در ایران، هندوستان، افغانستان و مولتان پاکستان و شهادت شهید رحیمی را در برمی گیرد و نوع بیان و روابط مذهبی و دینی حاکم بر زندگی هیجده ساله این زوج در واقع انعکاس یک نوع سبک زندگی اسلامی را مطرح می کند که لازم است تمامی افراد علاقه مند به آشنا شدن با الگوهای زندگی قرآنی و معنوی کتاب شریف «رسول مولتان» را مطالعه کنند.

دانلود کتاب رسول مولتان

در فراکتاب امکان دانلود کتاب رسول مولتان pdf و دانلود کتاب صوتی رسول مولتان و همچنین خرید کتاب رسول مولتان چاپی با تخفیف ویژه فراهم شده است. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک و صوتی، امکان مطالعه و شنیدن رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

معرفی کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است

نویسنده کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است، خانم زینب عرفانیان است که در این اثر یک روایت کم نظیر و جذاب از بانو "فروغ منهی" مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی ‌پور را نقل کرده است. این اثر انتشارات شهید کاظمی چاپ کرده است.

کتاب درگاه این خانه بوسیدنی ‌است خاطرات یک مادر شهید مردآفرین است که فرزندانش را به بزرگ کرد و زمانی که قد کشیدند و برای خود مردی شدند، به شهادت رسیدند. فرزندانی که خود هرکدام یک دنیا خاطره و کتابند. کتابی سرشار از روایت ‌های بارانی و آسمانی. روایت ‌های ناب مادرانه.

دانلود و خرید کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است pdf، صوتی و چاپی

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf درگاه این خانه بوسیدنی است، دانلود کتاب صوتی درگاه این خانه بوسیدنی است و خرید کتاب چاپی درگاه این خانه بوسیدنی است فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 3 حالت تهیه کنید.

معرفی کتاب همسایه‌ های خانم‌ جان

روایت پرستار احسان جاویدی؛ از یک تجربه ناب انسانی در خاک سوریه

کتاب همسایه های خانم جان روایتی از پرستار احسان جاویدی از تجربه‌ای ناب در بوکمال سوریه. روایت خاطرات چهارماه حضورش در سوریه و خدمت رسانی در بیمارستان زنان و زایمان.

کتاب همسایه های خانم جان به قلم زینب عرفانیان نگاشته شده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است که حفاری ظریفی است به لایه ‌های زیرین جنگ سوریه و نوع حضور ایران در هفت سال جنگ با داعش. همسایه‌ های خانم جان روایت الفبای جدید جنگ از دست‌ پرورده‌ های حاج قاسم است. روایت مدافعین حرم از آنچه در سوریه گذشته و آنچه با دستان خود برای مردم سوریه انجام داده ‌اند.

برای خرید کتاب همسایه های خانم جان، بصورت الکترونیکی و چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

معرفی کتاب مربع های قرمز

کتاب مربع های قرمز به قلم زینب عرفانیان، پیرامون زندگی و فعالیت های حاج حسین یکتا می باشد و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و وارد بازار کتاب شده است.

شاید برایتان جای سوال باشد، که چرا این کتاب به نام مربع های قرمز نامگذاری شده است، و بپرسید که چرا اصلا مربع های قرمز؟! زینب عرفانیان می گوید که حسین یکتا مسئول آمار گردان بود که نامه همه بچه ها گردان را درون دفترش به ثبت رسانده بود. نام این کتاب برگرفته از همین بخش خاطرات حسین یکتا می باشد.

چرا که حاج حسین برای هر یک از بچه های گردان که شهید می شدند، کنار اسمشان یک مربع قرمز قرار می داد. نویسنده از زبان خاج حسین در کتاب می گوید: ((هر گاه که دفترم را باز می کردم، مربع های قرمز را می دیدم که داشتند زیاد می شدند. کاش یک نفر هم جلوی اسم من این مربع را می کشید.)) کتاب مربع های قرمز، داستان و روایتی جذاب و هدفمند برای جوانان و نوجوانان اسلام است و دارای رده سنی 12 تا 19 سال می باشد.

بنابراین نوجوانان و جوانان برای آنکه بتوانند راه درستی را در زندگی و در انقلاب خود انتخاب کنند، بهتر است برای یکبار هم شده، خواندن این روایت لذت بخش را تجربه کنند و شاهد اثرات چشم گیر آن در زندگی خود باشند.

pdf کتاب مربع های قرمز

کتاب مربع های قرمز pdf، یک کتاب الکترونیکی است که کاملا شبیه به نسخه چاپی آن می باشد. با این تفاوت که به راحتی می توانید بدون حمل کتاب، آن را درون گوشی موبایل خود ذخیره کرده، و در هر جایی که وقت داشتید، به خواندن آن مشغول شوید. کتاب مربع های قرمز pdf رایگان به صورت جداگانه در فراکتاب وجود ندارد اما برای مدتی کوتاه در نرم افزار می‌توانید آن را رایگان مرور کنید.

خرید کتاب مربع های قرمز با تخفیف

خرید کتاب مربع های قرمز در فراکتاب در سه قالب صوتی الکترونیکی و چاپی امکان پذیر است.

بیشتر