امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟
در جهان پرتلاطم امروز، آیات پرشور الهی و کلام روح ‏بخش معصومین و زمزم لایزال معارف شیعه مرهم جان ‏های خسته و سیراب کننده تشنگان هدایت و رهایی جویندگان از ظلمت‏ های نفس است. عالمان دینی و عارفان حقیقی غواصان این اقیانوس بیکران معرفت ‏اند که گوهرهای ناب علوم قرآن و اهل ‏بیت علیهم السلام را به دست آورده و به مشتاقان حقیقت عرضه می ‏نمایند.
در این میان، کرسی منبر و خطابه رسانه دیرپا و سازنده ‏ای است که از دیرباز زمینه ارتباط و انتقال معارف دینی و مکارم اخلاقی را میان عالمان و متعلمان فراهم کرده است و عالمان آگاه و هادیان دلسوز، که عمر خویش را صرف تتبع و تحقیق در آثار علمی شیعه نموده‏ اند، عباد اللّه را به مصداق کریمانه «ادْعُ إِلی‏ سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ»، با کلام نغز و لطیف خود به راه سعادت دعوت کرده ‏اند.
مجموعه حاضر، که با عنوان «سیری در معارف اسلامی» در مجلدات مختلف و موضوعات متنوع در اختیار خوانندگان محترم قرار می ‏گیرد، مجموعه مباحث عالمانه و ارزشمند محقق ارجمند حضرت استاد حسین انصاریان، مدظله العالی، است که یکی از عالمان برجسته و میراث ‏داران گوهر سخن در زمان خویش است که استواری کلام و لطافت بیان نافذشان بر اهل نظر پوشیده نیست.
صفحات کتاب :
468
کنگره :
‫‬‭‭BP250/4‫‭/‮الف‬82ت85 1388
دیویی :
‭297/632‬
کتابشناسی ملی :
1958502
شابک :
978-964-2939-46-6
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه تواضع و آثار آن