کتاب درمان انزال زودرس

با رویکرد رفتاری - اجتماعی( قابل استفاده برای بیماران)

امتیاز
5 / 4.4
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درمان انزال زودرس

انزال زودرس به انزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قبل از نزدیکی و انجام رابطه ی جنسی، یا مدت زمان بسیار کوتاهی پس از آن با میزان تحریک کم و بر خلاف میل فرد انجام گیرد.
این مساله می تواند باعث نارضایتی جنسی و مشکلات متعاقب آن شود. انزال زود رس یکی از شایع ترین مشکلات جنسی در میان مردان می باشد. در این کتاب:

  • اجزای دستگاه تناسلی مردان و همچنین مراحل رابطه جنسی و انزال مورد بحث قرار گرفته و سپس تعریف و علل انزال زودرس بیان شود.
  • روش های درمانی غیر دارویی شامل رفتار درمانی، شناخت درمانی، تمرینات ورزشی کگل و همچنین درمان های دارویی بررسی شده است.
  • بخش پایانی کتاب (ضمایم) مطالبی گسترده و چالش برانگیز در حیطه مسایل جنسی و زناشویی شامل وضعیت های اصلی آمیزش جنسی، استمنا و ... را شامل می شود.
  • در این مجموعه سعی شده تا مطالب به شکلی جامع و در حد امکان ساده نوشته شود.
  • مطالعه این کتاب را به کسانی که از این بیماری رنج می برندو زوج های جوانی که خواهان روابط جنسی بهتری با همسرشان هستند توصیه می کنیم.
  • پزشکان، روانشناسان، مددکاران اجتماعی، مشاورین تربیتی و سایر کارشناسان حوزه سلامت روان نیز در حیطه مخاطبین این کتاب قرار دارند.

دانلود کتاب درمان انزال زودرس

گزیده ای از کتاب درمان انزال زودرس

اگر مردی نتواند در 50 درصد موارد تا رسیدن شریک جنسی خود به اوج لذت جنسی، انزال خود را به تعویق اندازد، دچار انزال زودرس است. چارچوب زمانی مشخص و قطعی برای تعریف اختلال کارکرد انزال وجود ندارد.
تشخیص در زمانی گذاشته می شود که مرد مرتبا قبل یا بلافاصله بعد از دخول دچار انزال می شود. البته عوامل تأثیر گذار بر مدت تداوم فاز مانند سن، شریک جنسی، تکرار و تداوم دخول باید در نظر(excitement phase) تهییج گرفته شود.

بخشی دیگر از کتاب انزال زودرس

شیوع انزال زودرس در مردان تحصیل کرده بیش از مردان بی سواد یا با تحصیلات اندک است. علت این امر شاید اضطراب بیشتری باشد که مردان تحصیل کرده نسبت به عملکرد جنسی خود و نقش آن در ارضای شریک جنسی شان دارند.
به عبارت دیگر مردان تحصیل کرده بیشتر نگران آن هستند که آیا شریک جنسی آنان نیز از مقاربت لذت می برد یا نه و آیا او هم به اوج لذت جنسی می رسد یا خیر. اما علت واقعی این شیوع بیشتر مشخص نیست.

کنگره :
‫‭RC560‭‬ /‮الف‬8‫‬‭پ9 1390
دیویی :
‫‬‮‭616/693
کتابشناسی ملی :
2681358
شابک :
‫‭978-964-413-222-3‬‬
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
109

کتاب های مشابه انزال زودرس