امتیاز
5 / 4.2
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب شفای زندگی از لوییز ال هی(نویسنده کتاب)، از برترین و موفق‌ترین آثار حوزه‌ی روانشناسی و خودشناسی که تا به الان منتشر شده است. کتاب شفای زندگی از آن دست کتاب هایی است که تقریبا همه‌ی ما، حداقل یک بار نام آن را شنیده‌ایم.

معرفی کتاب شفای زندگی

 خواندن و یا گوش دادن به نسخه صوتی کتاب شفای زندگی به شما کمک می‌کند تا با نگاهی جدید و نوین به قدرت ذهن خود توجه کنید
ترتیب به کار گرفته شده نویسنده در کتاب، بسیار کاربردی و ریشه‌ای‌ست. به طوری که در ابتدای کتاب نویسنده تنها به این می‌پردازد که مشکل ما در زندگی چیست و چگونه می‌توانیم آن را حل کنیم.

نمی‌توانیم بگوییم کتاب شفای زندگی تنها یک کتاب خودشناسی است که باید آن را بخوانیم و تمام کنیم و با تمام شدنش تمام آموزه‌هایش هم تمام می‌شود.
در واقع کتاب توانایی این را دارد که تاثیری عمیق بر خواننده و شنونده خود بگذارد تا بتواند در سال‌های بسیاری از  آموزه‌ها و مثال‌های کتاب در زندگی خود بهره مند شود.

 بخشی از متن کتاب شفای زندگی 

 زندگی بسیار ساده است، از همان دست که بدهیم، از همان دست می‌گیریم. هرگونه درباره‌‌ی خود بیندیشیم، برایمان به واقعیت در می‌آید .من معتقدم که هرکس از جمله خودم، مسئول همه‌ی چیزهایی است که در زندگی پیش می‌آید.
هر اندیشه‌ای که از ذهن ما می‌گذرد ،آینده‌ی ما را می‌آفریند. هر کدام از ما‌، با اندیشه‌ها واحساس‌هایمان تجربه‌های خود را می‌آفرینیم. اندیشه‌هایی که به ذهن ما راه می‌یابد وکلماتی که برزبان می‌رانیم، تجربه‌های ما را می‌آفریند. خود ما اوضاع و شرایط را می‌آفرینیم، و بعد برای ناکامی خود، دیگران را سرزنش می‌کنیم و اقتدار خویش را از دست می‌دهیم.
هیچ کس و هیچ جا و هیچ چیز، بر ما اقتداری ندارد. زیرا ما تنها اندیشه‌ور ذهن خودمان هستیم. ما تجربه‌ها و واقعیت خویش و همه‌ی کسانی را که در این واقعیت جا گرفته‌اند، می‌آفرینیم.

 دانلود کتاب شفای زندگی

شما می‌توانید نسخه الکترونیکی کتاب شفای زندگی به قلم لوئیز هی و ترجمه سمانه فلاح را از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب دانلود و خرید کنید.

کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‫‭ھ9 1394
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
3694004
شابک :
978-600-6235-59-2
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
176

کتاب های مشابه شفای زندگی