امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه، اثر آناستازیا نوویک، داستانی الهام بخش از زندگی دختر جوانی است که به دلیل تومور بدخیمی که دارد، کمی بیشتر زنده نیست. اما آشنایی او با یوگا و مدیتیشن، دنیایش را تغییر می دهد.

کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه را با ترجمه ی سید محمدعلی بهروزی و صدای ایمان ساکی بشنوید و برای رسیدن به نتجه ی مطلوب، تمرین هایش را انجام دهید.
درباره ی کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه

کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه، خلاصه چهار جلدی با عنوان سن سی و تکنیک شامبالا است. آنستازیا نوویک، نویسنده‎ی کتاب تمرین روحی روانی و مراقبه سعی کرده است برای تسهیل درک و شناخت تکنیک های مراقبه و تمرکز، تمرینات مدیتیشن را توضیح دهد. در کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه، از زندگی دختری می خوانیم که به دلیل تومور بدخیمی که در سرش دارد، افسرده شده است.

او از سردردهایش متوجه آن می شود. کمی بعد او با یک معلم یوگا (سن سی) آشنا می شود و این تمرینات به وسیله معلم یوگا (سن سی) به شاگردان آموزش داده می شود. این ها دید او را نسبت به زندگی تغییر می دهد و از او انسانی جدید می آفریند... درطول کتاب تمرین روحی روانی و مراقبه، تمرینات مراقبه توسط استاد سن سی کاملا توضیح داده می شود.
صفحات کتاب :
90
کنگره :
‏‫‭BL627‏‫‬‮‭/ن9ت8 1396
دیویی :
‏‫‭158/12
کتابشناسی ملی :
4977374
شابک :
‫‬‮‭978-964-8559-78-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه تمرینات روحی روانی و مراقبه