کتاب اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر pdf

با یادگیری این اصطلاحات و واژگان، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت حرفه ای وارد دنیای ارتباطات و تجارت بین المللی طلا و جواهر شوید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 110,000
نظر شما چیست؟
با یادگیری این اصطلاحات و واژگان، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت حرفه ای وارد دنیای ارتباطات و تجارت بین المللی طلا و جواهر شوید.

کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر، کتابیست که به راحتی می توانید ﺑﺮای ارﺗﺒﺎﻃﺎت و تجارت ﺑﻴﻦاﻟﻤﻠﻠﻲ صنعت طلا و جواهر خود از آن استفاده کنید.

آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ اصطلاحات و واژگان انگلیسی در صنعت طلا و جواهر در همه امور مرتبط از جمله مطالعه بازار صنف طلا و جواهر، ﺧﺮﻳﺪ و فروش زیورآلات طلا و جواهر، خرید و فروش ابزارآلات و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز و ﺑﻪ وﻳﮋه ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻏﻴ ﺮ ﻓﺎرﺳﻲ زﺑﺎن ﻛﻪ ﺑﺎ زﺑﺎن بیت المللی انگلیسی آشنایی داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ، بسیار مفید و کاربردی ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

احاطه بر اصطلاحات و واژگان کاربردی طلا و جواهر نه تنها اعتماد به نفس شما را در کسب و کار افزایش می دهد بلکه باعث می شود نشان دهید در کسب و کار خود چقدر قدرتمند هستید.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟
این کتاب برای علاقمندان و فعالان بازار طلا و جواهر نوشته شده است که نیاز دارند یاد بگیرند چگونه این اصطلاحات و واژگان را در محاوره های روزانه تجارت بین المللی خود به کار ببرند.

چه مباحثی در این کتاب مطرح می شود؟
در این کتاب فهرستی از جامع ترین اصطلاحات و واژگان انگلیسی به فارسی صنعت طلا و جواهر گردآوری شده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی ﺑﺮای ارﺗﺒﺎﻃﺎت و تجارت بین المللی خود از آن استفاده کنید.
شابک :
978-600-248-958-6‬‬
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
146
کنگره :
HD9536‭‬
دیویی :
338/274103
کتابشناسی ملی :
6049730

کتاب های مشابه اصطلاحات و واژگان انگلیسی طلا و جواهر