کتاب کتابچه دختر دست از عذرخواهی بردار!

نقشه ای برای خلاصی از شرم و استقبال کردن و دستیابی به اهدافتان

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتابچه دختر دست از عذرخواهی بردار!

رِیچِل هالیس نویسنده کتابچه دختر دست از عذرخواهی بردار! به تمامی زنان یادآوری می کند که برای رویاهایتان زندگی و سخت کوشی کنید و این شما هستید که افسار زندگی تان را در دست دارید، نه هیچ کس دیگر، همیشه عاشق خود باشید و به خود باور داشته باشید. چیزهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهید. در عین دشواری، همه چیز ساده به نظر می رسد. 

آسان ترین راه، سریع ترین راه است و برای رسیدن به خواسته هایتان هرگز نباید تسلیم شوید. وقتی در آغاز یک مسابقه طولانی قرار دارید، هیجان زده و مملو از احساس هستید، اینکه بخواهید به خط پایان برسید و اصلاً از مسیر خارج نشوید چالش برانگیز است. اما این مهم امکان پذیر است، مشروط بر اینکه به خودتان ایمان داشته باشید. به این زندگیِ زیبا، اعتماد کنید و سعی کنید هر روز به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید. به خودتان بیشتر گوش دهید و تمرکز بیشتری بر روی خودتان داشته باشید. هم اکنون وقتش رسیده است تا دست از عذرخواهی به خاطر هر آنچه که هستید، بردارید. حالا وقت آن است به آن چیزی تبدیل شوید که قرار بود بیافرینید.

گزیده کتابچه دختر دست از عذرخواهی بردار!

رِیچِل زنی است که برای رویاهایش، در مقابل کلیشه‌های قدیمی جامعه، و برای یافتن آرمانی در زندگی خود، می‌جنگد. تمام خانم‌ها هم شهامت انجام این کار را ندارند. اما او با این شهامت، تفاوتی را رقم می‌زند.

- وقتی  رِیچِل جوان بود، به او و سایر دختران گفته می‌شد که همیشه باید از قواعد گذشته پیروی کنند، بنابراین او همیشه از ایجاد تفاوت هراس داشت و همواره تلاش می‌کرد تا هر کاری را مثل دیگران انجام دهد.

- وقتی بزرگتر شد، همیشه از قواعد پیروی می‌کرد و در نهایت به یک همسر خوب خانه‌دار تبدیل شد. او دوست داشت کسب و کار خودش را شروع کند، اما از نقد شدن می‌ترسید.

- در نهایت بر انتقاد همگان غلبه کرد و حرفه موفقی را برای خود ساخت و به زندگی خود معنا بخشید. او برنامه‌ریزی کرد تا به سایر زنان کمک کند که بر اساس خواسته‌ها و امیال خود زندگی کنند. حالا وقت کنار گذاشتن کلیشه‌های قدیمی برای زنان است.

کتاب های مشابه کتابچه دختر دست از عذرخواهی بردار!