کتاب کتابچه بهشت برین حقیقت دارد

سفر یک جراح مغز و اعصاب به زندگی پس از مرگ

امتیاز
5 / 0.0

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
از زمان آغاز ثبتِ تاریخ، انسان ها به دنبال کشف منبع الهی بوده و معنی آگاهی و واقعیت را به پرسش کشیده¬اند. کتاب ” بهشت برین حقیقت دارد“ ، شرحی شگفت انگیز از سفر دکتر ایبن الکساندر به زندگی پس از مرگ و پاسخ هایی است که او در طول مسیر یافته است که زندگی او را تغییر داد.

این تجربه به صورت مداوم، دیدگاه های علمی و معنوی دکتر ایبن الکساندر را عوض کرده و اولویت های زندگی¬اش را تغییر داده است. در حالی که الکساندر در کما بود و مغزش از کار افتاده بود، آگاهیِ او به یک سفر معنوی رفت که او را مستقیماً به حضور خداوند برد. الکساندر که خود جراح اعصاب بود و درکی علمی و عمیق در مورد چگونگیِ کارکرد مغز داشت، پس از تجربه ی نزدیک به مرگش، دیدگاه علمی و معنوی اش درمورد زندگی را کاملاً تغییر داد.

سفر الکساندر به زندگیِ پس از مرگ، زندگی او را در مسیر جدیدی قرار داده و الهام بخش او در نوشتن کتاب بوده است. او می گوید مأموریتش در زندگی این است که سه واقعیتِ اساسی ای را که از تجربه ی پس از مرگش آموخته با دیگران به اشتراک بگذارد: هدیه¬ی خداوند عشقی بی قید و شرط است، همه ی ما ذاتاً به جهانی بی پایان متصل هستیم و اعتقاد، نیروی قدرتمندی برای بهبودی و خوشحالی است.

از زمان نشر کتاب ” بهشت برین حقیقت دارد " در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲، این کتاب به صورت گسترده ای در سرتا سر دنیا مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. این کتاب از زمان انتشار، تقریباً ۶ ماه در لیست پرفروش ترین های مجله ی نیویورک¬تایمز قرار داشت.

کتاب های مشابه کتابچه بهشت برین حقیقت دارد