خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

میکروکتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
نظر شما چیست؟

خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین توسط مجموعه ی سبکتو تنظیم و ارائه شده است. این کتاب حجم به مراتب کمتری نسبت به کتاب اصلی دارد و تقریبا 90 صفحه می باشد.

معرفی خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین،  در واقع شامل چهار کتاب از اوست که در یک مجموعه گرد آوری شده است. این کتاب ها شامل: بازی زندگی و چگونگی آن، کلام تو عصای معجزه گر توست، در مخفی موفقیت و قدرت کلام است. چهار اثر افلورانس اسکاولشین، یکی از بهترین کتاب ها برای شروع به مثبت اندیشی و تغییر است.
فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین (Four complete books) می گوید آن چیزی که در زندگی مان اسم محدودیت برایش نام گذاری کردیم، در حقیقت حصاری است که خودمان، دور خودمان گذاشتیم. اگر تصور می کنید که به یکسری درخواست ها در زندگی دست پیدا نمی کنید زیرا پول یا اسباب لازم ندارید، همان خواهد شد.
ولی اگر در بدترین وضعیت ممکن باشید و آرزوهایتان را مشاهده کنید، بی شک به آن خواهید رسید. زیرا کلام می تواند زندگی ما را دگرگون کند. شاید آن را ساده نگاه کنیم و بگوییم که سخن اثری بر زندگی ما ندارد. ولی همین جملات به تعبیر ساده می تواند تحولی عظیم در زندگی ما خلق کنند.
همه ی نعمت های خداوند در وجود زنان نهادینه شده است تا مجدد آن ها را به بهشت برگردانند. این واقعیت بازی زندگی برای زیبایی های خلقت است. برای خیلی از اشخاص، زندگی مانند میدان رزم است، ولی حقیقت اینگونه نیست و زندگی اکثرا مانند به یک بازی است.
در واقعیت اگر ما به بعضی از پیش آمدها غیرطبیعی و ماورایی که از ژرفا جان مان منشا می گیرند، باور نداشته باشیم، به هیچ عنوان قادر نخواهیم بود که در این بازی پیروز شویم. اگر ما به جهان بدی و نفرت بدهیم امکان ندارد خوبی و عشق بگیریم و یا بالعکس اگر عشق بدهیم، امکان ندارد جز آن به دست آوریم. همچنین در مقابل دروغ، تقلب و دیگر صفات اخلاقی به همان صورت و همان مقدار نصیبمان می شود. اکنون از همه مهمتر این است که ما چطور از هر یک از بازی های زندگی درس بگیریم و در بازی زندگی خود به کار بگیریم.
فلورانس اسکاولشین نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او دانش الهی را تدریس می کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید و تلاش می کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب های او به زبان های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است .

برشی از متن خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

ذهن انسان از سه بخش: نیمه هوشیار، هوشیار و فوق هوشیار تشکیل می شود. ذهن نیمه هوشیار همان بخشی است که انسان عمیقا آن را حس کرده و روی ذهنش نقش بسته است. ذهن هوشیار را ذهن دنیوی و نفسانی می گویند و ذهن فوق هوشیار، بعد الهی انسان است.
ذهن فوق هوشیار همان الگوی بی عیب و نقصی است که افلاطون از آن به عنوان الگوی کامل یاد کرده است. یعنی کاری است که جز تو، شخص دیگری نمی تواند آن را انجام دهد و انگار که یک رویا است. در واقع مردم بسیاری هستند که به دنبال چیزهایی می روند که به آن ها تعلق نداشته و باعث شکست شان می شود، یعنی از سرنوشت واقعی خود دور می شوند.
 

فصل اول کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فصل اول این کتاب با عنوان کتاب اول: بازی زندگی و چگونگی انجام آن؛ به بررسی نگاه ها و ذهنیت های مردم به زندگی می پردازد، همان طور که در این فصل آمده است: « اکثر مردم بر این باورند که زندگی میدان جنگ است، در حالی که زندگی، در حقیقت یک بازی است. همانطور که عیسی مسیح گفت، انسان، هر چه که بکارد همان را درو خواهد کرد و این حاصل قدرت تخیل اوست.
همه اتفاقات زندگی، براساس قوه تخیل است که رخ می دهد. تخیل «قیچی ذهن» نامیده می شود. انسان دائم در حال تصویرسازی است و در نهایت با این ساخته های ذهنی خود روبه رو خواهد شد.
ذهن انسان از سه بخش: نیمه هوشیار، هوشیار و فوق هوشیار تشکیل می شود.»

سبکتو

بیایید با یک سوال از خودمان شروع کنیم: چرا کتاب کم می خوانیم؟ و مطالعه جایی در سبک زندگی مان ندارد؟ سبکتو با مصاحبه های متعدد و بررسی سبک زندگی افراد، متوجه شد که این سوال ۳ دلیل اصلی دارد: اولی عدم تمرکز! در سبک زندگی جدید دیگر نمی توانیم مثل گذشته بلندمدت روی موضوعی تمرکز کنیم. به کلاس های طولانی درس دقت کنید تا به راحتی آن را درک کنید. دومین دلیل نداشتن وقت کافی است که فرصت مطالعه را از ما گرفته و مورد سوم وجود اضافه نویسی در کتاب هاست که گاهی از حوصله ما خارج می شود. از این رو سبکتو فرهنگی به نام میکروکتاب را معرفی کرد.
میکروکتاب های سبکتو در حقیقت چکیده ای مهم از کتاب ها هستند که شما بتوانید آن ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان های پرت زیادی داریم که می توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم. میکروکتاب ها شامل بخش های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.
سبکتو با میکروکتاب می خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند.

قیمت کتاب خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

پی دی اف خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را می توانید با مبلغ بسیار ناچیز از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

قیمت کتاب خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

مشخصات خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: سبکتو
نویسنده: فلورانس اسکاول شین
تعداد صفحه: 90
موضوع: توسعه شخصی، مدیریت بر خود
قالب: pdf

 

کتاب های مشابه چهار اثر از فلورانس اسکاول شین