کتاب خدای خوب ابراهیم

بررسی ویژگی های قرآنی شهید ابراهیم هادی

امتیاز
5 / 4.3
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 21,000
خرید چاپی
45,000
10%
ت 40,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب خدای خوب ابراهیم، دربردارنده 178 روایت و خاطره از شهید ابراهیم هادی است که در آن به بررسی و بیان خصوصیات و فضائل اخلاقی قرآنی شهید ابراهیم هادی می پردازد و برای هرکدام از آنها، یک آیه را می آورد.

معرفی کتاب خدای خوب ابراهیم

شهید بزرگواری که خاطراتش الگوی زندگی سالم برای نسل حاضر و آیندگان است. کتاب خدای خوب ابراهیم چاپ شده توسط نشر شهید ابراهیم هادی، که جمع آوری شده توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، از خاطرات اعضای خانواده و جمعی از دوستان و همراهان شهید ابراهیم هادی می باشد.

درباره کتاب خدای خوب ابراهیم

«قرآن، فرماندهی بازدارنده و ساکتی گویا، و حجت خدا بر مخلوقات است. خداوند پیمان عمل کردن به قرآن را از بندگان گرفته و آنان را در دستوراتش قرار داده است. نورانیت قرآن را تمام و دین خود را به وسیله آن کامل فرمود و پیامبرش را هنگامی از جهان برد که از تبلیغ احکام قرآن فراغت یافته بود.
پس خدا را آن گونه بزرگ بشمارید که خود بیان داشته است». «(اما بدانید) این قرآنی که در بین شماست، خط هایی است که در یک جا جمع شده و به مفسر و مترجم نیاز دارد... باید به این حقیقت اذعان کنند که شایسته ترینِ مردم به تفسیر قرآن و بیان معارف آن، ما اهل بیت (ع) هستیم».

«(پس حالا که ارزش کتاب الهی را فهمیدی) به ریسمان قرآن چنگ زن و از آن نصیحت پذیر، حلالش را حلال، و حرامش را حرام بشمار... از حوادث گذشته تاریخ، برای آینده درس عبرت بگیر که حوادث روزگار با یکدیگر همانند بوده و پایان دنیا به آغازش در ارتباط است و همه آن رفتنی است»(متن فوق برگرفته از خطبه های نهج البلاغه است)
حال با این مقدمه از امیر مؤمنان علی (ع) به سراغ ویژگی های قرآنی در خاطرات جوان مؤمن و قاری قرآن، شهید والامقام ابراهیم هادی می رویم. کسی که خاطرات او الگوی زندگی سالم برای نسل حاضر و آیندگان است. او کلام خدای خوب خود را چراغ راه قرار داد و در تمام زندگی، رضایت خداوند را محور تمام فعالیت های خود دانست و این گونه الگوی زندگی میلیون ها انسان در سراسر دنیا گردید.

متن کتاب خدای خوب ابراهیم

متن خدای خوب ابراهیم

دانلود کتاب خدای خوب ابراهیم pdf

دانلود کتاب خدای خوب ابراهیم pdf

کتاب خدای خوب ابراهیم pdf در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را به صورت آنلاین و یا بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنید.

دانلود کتاب خدای خوب ابراهیم pdf رایگان

کتاب خدای خوب ابراهیم pdf رایگان در فراکتاب عرضه نشده است. دانلود  pdf رایگان کتاب خدای خوب ابراهیم باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد. اما جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

متن کتاب خدای خوب ابراهیم

 همراه با ابراهیم به سمت مقر سپاه می رفتیم تا وسایل لازم را برای رزمندگان تحویل بگیریم. صدای اذان ظهر که آمد، ماشین را در مقابل یک مسجد نگه داشت. گفتم: آقا ابراهیم، بیا زودتر بریم مقر، همونجا نماز رو می خونیم. ما که بیکار نیستیم. داریم کار رزمنده هارو انجام می دهیم. این هم مثل نمازه.
با لبخندی بر لب نگاهم کرد و گفت: تموم این کارها بازیه. هدف از جنگ و جبهه و... اینه که نماز زنده بشه. هدف تمام کارهای ما اینه که ما عبد خدا و اهل نماز اول وقت بشیم. ان شاءالله اثر اهمیت به نماز اول وقت رو تو زندگی خود می بینی.

دانلود و خرید کتاب خدای خوب ابراهیم (pdf و چاپی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf خدای خوب ابراهیم در نرم افزار و همچنین خرید کتاب چاپی خدای خوب ابراهیم فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

دانلود و خرید کتاب خدای خوب ابراهیم (pdf و چاپی)

مشخصات کتاب خدای خوب ابراهیم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
نویسنده: گروه نویسندگان انتشارات شهید ابراهیم هادی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 96
موضوع: بررسی ویژگی های قرآنی شهید ابراهیم هادی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف

 

صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‬‭DSR1626‭‬
دیویی :
‏‫‬‭955/0843092
کتابشناسی ملی :
5876429
شابک :
978-600-7841-86-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه خدای خوب ابراهیم