امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از اینجا تا بهار

کتاب از اینجا تا بهار اثر ظریفه روئین توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. داستان دختری است که سال آخر دوره ابتدایی را می گذراند. پدرش که دچار اختلالات روانی ناشی از جنگ است، گاهی کارهایی می کند که سبب تمسخر دوستان دختر و باعث دلخوری خود او می شود تا اینکه دختر دفتر خاطرات پدر را به دست می آورد و همراه با این خاطرات او به جبهه سفر می کند.

گزیده کتاب از اینجا تا بهار

دلم می خواهد به یک نفر اعتراف کنم. به مادر نمی توانم بگویم؛ شرم دارم به او بگویم چه کار بدی کرده ام. سمانه کوچک تر از آن است که حرف های مرا بفهمد. به دوستم پروانه هم که اصلاً نمی توانم بگویم؛ می ترسم با من قهر کند و دیگر در کلاس کنار من ننشیند، زنگ تفریح با من بازی نکند، حرف هایش را، درد دل هایش را، به من نگوید.

نمی دانم چه باید بکنم! اگر از روز اول راستش را به پروانه گفته بودم، الان دیگر دروغگو نبودم. حالا هر روز مجبورم برای آن که دروغ اولم لو نرود، دروغ تازه تری بگویم.

دلم نمی خواهد دروغ بگویم، اما انگار مجبورم. اگر به کسی اعتراف نکنم، حتماً از غصه می میرم. دلم می خواهد یک روز وقتی به مدرسه می روم هیچ کس آن جا نباشد. آن وقت وسط حیاط بایستم و فریاد بزنم: «همه ی حرف هایی را که به پروانه گفته ام دروغ بوده است. من اصلاً بابایم را دوست ندارم.»

صفحات کتاب :
104
کنگره :
‏‫PIR8075 ‭/و96‏‫‭‮الف‬4 1390
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
2625167
شابک :
978-600-175-280-3
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه از اینجا تا بهار