نظر شما چیست؟
کتاب صوتی تخت خوابت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک ریون، ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا درباره چیزهای کوچکی است که می توانند زندگی و شاید دنیای شما را تغییر دهند. این کتاب با صدای پدرام شهرآبادی منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی تخت خوابت را مرتب کن

کتاب حاضر، حاصل تلاش مک رِیوِن برای توضیح ده درسی است که در زمان آموزش خود در نیروی دریایی فرا گرفته است. او در این کتاب نحوه بهره گیری خود از این درس ها را در مسیر تبدیل شدن به انسانی که اکنون هست، شرح داده و برای اشاره به افرادی که با نظم، تلاش، ممارست، افتخار و شجاعت خود الهام بخش او بوده اند، به وقایع و داستان های کوتاهی متوسل شده است.

شما هم می توانید سوای از جایگاه خود، برای پشت سر گذاشتنِ چالش های زندگی، این درس ها را به کار ببندید. مک ریون در این کتاب از درس هایی سخن می گوید که هیچ ربطی به جنسیت و سن وسال ندارند درس هایی که به پیروزی ما در مسیر چالش های زندگی کمک می کنند و برای همه به طور یکسان کاربرد دارند.
شنیدن کتاب تخت خوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

اگر شما هم دوست دارید وظایف روزانه خود را درست و کامل انجام دهید و تمرین خودسازی کنید، این کتاب را بخوانید و به توصیه مک ریون عمل کنید. اول تخت خوابتان را مرتب کنید.

جملاتی از کتاب تخت خوابت را مرتب کن

وقتی کارآموزان می خواستند شنای شبانه هشت کیلومتری را شروع کنند، آب، بسیار سرد و موّاج بود. هم تیمیِ مک رِیوِن، کنار او در حال شنا بود. لباس خیس غواصی، ماسک و یک جفت کفش غواصی، تنها تجهیزاتِ آنها بود. به سختی برخلافِ جریانِ شدید آب شنا می کردند. همینطور که به سمت اقیانوس پیش می رفتند، نورهایِ پایگاهِ نیروی دریایی که شنا را از آنجا آغاز کرده بودند، کم کم محو می شد. بعد از یک ساعت، حدود یک ونیم کیلومتر از ساحل دور شده بودند و به نظر می رسید در آب تنها هستند. شناگرانِ دیگری که اطراف شان بودند، در تاریکیِ شب ناپدید شدند.

مک رِیوِن می توانست چشمان هم تیمی اش را از پشتِ شیشهِ ماسکش ببیند. چهره اش، انعکاسی از وضعیتِ خود مک رِیوِن بود، چون هر دو به خوبی می دانستند که این آبها، پر از کوسهِ سفیدِ بزرگ است. قبل از شروعِ شنا، مربی ها هشدارهایی درباره کوسه هایی که احتمالاً سر راه شناگران سبز می شوند، داده بودند. اما ترسناک ترین شان، کوسه های سفید بودند. وقتی روی آب شنا می کنید و می دانید درست زیر پایِ شما موجودی بسیار خطرناک وجود دارد که آماده تکه پاره کردنتان است، ترس، تمام وجودتان را در بر می گیرد.

کتاب های مشابه تخت خوابت را مرتب کن