امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شکست ناپذیر

تونی رابینز ثابت کرده است که با خلق منابع توسط تولید برخی چیزها، شما مفهوم کمک به دیگران را درک می کنید. کتاب شکست ناپذیر راهنمای بسیار باارزشی برای شما است تا شما را قادر سازد همان عمل را انجام دهید- و در یک مقایسه و سنجش، قبل از خواندن این کتاب شما ممکن است تصور کنید که انجام این عمل هرگز احتمال ندارد.

آنچه کمک می کند مطالب کتاب شکست ناپذیر باورپذیر باشد این است که نویسنده با صراحت با ترس های فراگیر ما در مورد آینده اقتصادی همراه است. بله، او می داند که اتفاقاً ما یک بازار رو به نزول واقعی را تجربه خواهیم کرد. اما نشان می دهد که احتمال وقوع چنین حادثه ای هیچ دلیلی برای افراد نیست که ایستادگی نکنند و به سادگی بنشینند و دست روی دست بگذارند. چرخه های نزولی بزرگ در بازار به طور دوره ای رخ می دهد اما جهت طولانی مدت بازار سهام همیشه رشد خواهد داشت. از صمیم قلب صادقانه بپذیرید که احساسات، دشمن درجه یک افراد هستند هنگامی که وارد سرمایه گذاری می شوند، افراد می توانند راهبردهایی را به کار ببرند که آن ها را قادر می سازد از بازار و اکثر مدیران حرفه ای سود بسیار زیادی بدست آورند.

رابینز با دقت و آگاهانه نشان می دهد به جای ترس و هراس از جنبه های منفی و واکنش نشان دادن به شیوه ای آسیب زننده و هراس آور، شما قادر خواهید بود مدیریت سرنوشت سرمایه گذاری خود را در دست بگیرید. چه کاری شما باید انجام دهید هنگامی که بازار سقوط می کند؟ چگونه می توانید فرصت پیدا کنید وقتی که هر شخص دیگری آن را فاجعه بار می بیند؟ او قوانین محسوسی را فراهم ساخته است که شما را از انجام اشتباهات بسیار سنگین حفظ می کند، حتی بهتر است بگوییم- تشریح می دهد که چه عملی را انجام دهید- مانند تنظیم مجدد تخصیص سرمایه های شما- که می تواند سودهای بیش از حد آینده شما را پایه گذاری کند.

هیچ خوش شانسی وجود ندارد و هیچ کس صرفاً با شانس پیروز نمی شود. هیچ کس نمی تواند یک سهام پیروز در هر زمانی داشته باشد. اما اگر شما می خواهید موفقیت مالی با دوام داشته باشید، شما به چیزی بیشتر از یک خوش شانسی اتفاقی نیاز دارید. چیزی که من تقریباً طی 4 دهه مطالعه در مورد موفقیت فهمیدم این است که اکثر انسان های موفق در هر زمینه ای فقط خوش شانس نبودند. آن ها مجموعه ای از عقاید متفاوت دارند. آن ها یک راهبرد متفاوت دارند. آن ها کارهای متفاوتی نسبت به هر شخص دیگری انجام می دهند.

صفحات کتاب :
424
کنگره :
HG179
دیویی :
332/024
کتابشناسی ملی :
5983634
شابک :
978-622-7126-01-3‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه شکست ناپذیر