کتاب بررسی تطبیقی جرم پول شویی در نظام کنونی pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
از زمانی که پدیده های اجتماعی متحول شده و مؤلفه های جدیدی، نظیر گسترش جمعیت و تنوع اجتماعات، علوم و فنون، تغییرات سبک زندگی، شهرنشینی، صنعتی شدن و ... پا به عرصه ی ظهور گذاشتند، زمینه های تغییر این اجتماع به شکل دولت کشور فراهم شد، و سپس در کنار جوامع ملی مقدمات تشکیل جامعه ی بین المللی اولیه که مخلوق اراده ی دولت ها و ناشی از حضور جمعی آنان برای تحقق و تأمین منافع مشترک بود.

از آنجاییکه جامعه انسانی همواره در حال پویایی و تحول است، اغلب آنچه در آن است تابع اصل تحول بوده و در گذر زمان تغییرات چشمگیری را در آن شاهد بوده ایم، به همین دلیل برخی از آنچه که در جامعه و روابط اجتماعی امروز مطرح هستند، هیچگاه در گذشته مطرح نبوده اند. از نگرش جامعه شناسی جنایی و جرم شناسی، اگر بتوان به وجود پدیده مجرمانه معتقد بود، پدیداری آن به تاریخ پیدایش انسان بازمی گردد. ولی ناگفته نماند که نوع و شیوه های ارتکاب آن در زمان ها و مکان های مختلف متفاوت بوده است.

یکی از اوصاف جامعه بین المللی جدید، ظهور پدیده های مثبت و منفی جدید در روابط انسانی است از این رو جهانی شدن اقتصاد و توسعه روابط فرهنگی بین کشورها، بستر مناسبی برای رشد و گسترش جرائم سازمان یافته فراهم کرده است ...
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
200
کنگره :
‏‫‭HV۸۰۷۹/پ۹‮‬‏‫‬‮‭ر۴ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‭‏‫‭۳۶۴/۱۶۸
کتابشناسی ملی :
5033644
شابک :
978-600-8796-97-8

کتاب های مشابه بررسی تطبیقی جرم پول شویی در نظام کنونی