امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اتوبوس انرژی

کتاب اتوبوس انرژی شامل 10 قانون طلایی برای تبدیل شدن به کوهی از انرژی نوشته جان گوردون با ترجمه آرزو خسروپور توسط انتشارات طاهریان منتشر شده است.

یکی از واژه هایی که ما به کرات در سمینارها، دانشگاه ها، سالن های تمرین و حتی در محل سکونت مان شنیده ایم، انرژی مثبت است. احتمال دارد دلیل این توجه تأثیر بسیار آن در بهبود زندگی باشد. در بعضی مواقع انرژی مثبت ابزاری برای مقابله با مسائل منفی زندگی، بحران ها و مشکلات زندگی و تکیه گاهی برای خلق موفقیت ها می باشد.

در آزمون های متعدد زندگی و دستیابی به موفقیت شما به انرژی مثبت نیاز دارید. انرژی مثبت در واقع فقط به مفهوم جست وخیز و جابجایی زیاد نیست. خوشحال بودن نیز به خودی خود شکلی از انرژی مثبت است. علی رغم اینکه در بعضی مواقع حتی جست وخیز هم نوعی از این نوع انرژی است. اما وقتی من از انرژی مثبت سخن به میان می آورم، مقصودم خوش بینی، شاد بودن، روحیه، شور و اشتیاق، سرزندگی، امیدواری و عملکردی در سطح بالاتر است؛ اینکه شما بتوانید عاملی تأثیرگذار برای پیروزی بر مشکلات باشید، بر همکاران و دوستانتان تأثیر مثبتی بگذارید و بر افراد منفی باف (که من به آن ها تخلیه کننده انرژی می گویم) غلبه کنید و همه تهدیدها را به فرصت ها تبدیل نمایید.

برای تبدیل شدن یک اتاق به آتشفشانی از انرژی، باید به جای تمرکز بر افکار منفی، بر افکار مثبت تمرکز کنیم.» همه این ها را گفتم تا ارادت خود را به کتاب اتوبوس انرژی جان گوردون ثابت کنم. شما در هر صبحگاه، این اختیار را دارید که مثبت اندیش بودن یا منفی باف بودن را انتخاب کنید.

صفحات کتاب :
148
کنگره :
HD66
دیویی :
‫‭650/1
کتابشناسی ملی :
5950489
شابک :
978-622-95620-8-6‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه اتوبوس انرژی