امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 77,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 100 چیزی که مردم موفق انجام می دهند

کتاب 100 چیزی که مردم موفق انجام می دهند به قلم نایجل کامبرلند، مسیری کاربردی و الهام بخش برای داشتن زندگی شخصی و کاری موفق در قرن بیست و یکم پیش پای شما می گذارد و روش های قدرتمندی را یادآور می شود که به کمک آن ها می توانید به موفقیت برسید.

همۀ شما دربارۀ کسی که می خواهید باشید، تصوراتی دارید اما متأسفانه، چندان راحت نیست که تک تک روزهای زندگی، شبیه به آن تصویر ایده آل باشید. همۀ شما تحت تأثیر مجموعه ای از عادت ها و محرک هایی هستید که خلق و خوی شما را شکل می دهند که گاهی اوقات به نفع شما هستند و گاهی ضد شما.

عبور موفقیت آمیز از میان این میدان مین پیچیده، به قصد تبدیل شدن به تصویر ایده آلی که از خود در ذهن دارید، چالش بزرگی است. اما کتاب 100 چیزی که مردم موفق انجام می دهند (100Things successful people) می تواند راهگشای شما باشد. شما یه کمک این کتاب، خواهید توانست موفقیت را برای خود تعریف کنید و به اهدافتان تحقق بخشید.

نایجل کامبرلند (Nigel Cumberland) یکی از بنیان گذاران شرکت شراکتی راه ابریشم است که از پیشگامان جهانی در ارائۀ دوره های مربی گری اجرایی و راهکار های آموزش رهبری به سازمان های پیشتاز جهان محسوب می شود. او در شهرهای گوناگونی از هنگ کنگ گرفته تا بوداپست، سانتیاگو، شانگهای و دوبی زندگی و کار کرده است و این تنوع، گنجینه ای از تجربه ها و درس ها را برایش به ارمغان آورده تا کلید رسیدن به موفقیت را بیابد.

هر بخش از کتاب 100 چیزی که مردم موفق انجام می دهند، ایده ای را در بر دارد که به کمک آن می توانید یک گام به اهدافتان نزدیک تر شوید. صفحۀ اول هر قسمت، به معرفی و توضیح هر ایده اختصاص داده شده است و در صفحۀ دوم تمرین ها و اقدام های مورد نیاز، چه کوچک و چه بزرگ، تشریح شده اند که می توانید آن ها را از همین امروز به کار بگیرید تا چهارچوب فکری، عادت ها و رفتارهایی مناسب تر، جهت رسیدن به اهداف خود و موفقیت بسازید.

امکان دارد که تعدادی از تمارین برای شما تازگی داشته باشند، بعضی دیگر نیز ممکن است کاملاً بدیهی به نظر برسند. در هر دو حالت، آن ها را دقیق انجام دهید، زیرا با هدف طراحی شده و انجام آن ها کاملاً ضروری است. طراحی این تمرین ها به صورتی بوده که باعث ایجاد عادت ها و تغییرات نرم افزاری در ذهن شما می شود تا به موفقیت برسید. تنها تعداد کمی از افراد، این کارها را مو به مو به طور آگاهانه انجام می دهند، آن ها همان افرادی هستند که موفق می شوند.

گزیده کتاب 100 چیزی که مردم موفق انجام می دهند 

چه فکر کنید در زندگی موفق هستید چه ناموفق، حق با شماست. طرز فکرتان تأثیر عمیقی بر زندگی تان می گذارد. در یکی از فصول قبل دربارۀ تمرکز حواس زندگی کردن و کاستن سرعت افکار نکاتی را با شما گفتم. معمولاً معلوم نیست افکار از کجا سروکله شان پیدا می شود ولی همواره ما را غافلگیر می کنند و ناگزیر، هر فکری به فکر دیگر منتهی می شود.

این موضوع دربارۀ فکرهای استرس زا و دلهره آور بیشتر صدق می کند؛ به عنوان مثال، فرض می کنیم به تازگی کار جدیدی را شروع کرده اید و مدام درگیر این فکر هستید که نظر همکاران جدیدتان دربارۀ شما چیست و آیا از شما خوش شان می آید یا خیر. بارها با خودتان تمرین می کنید که به آن ها چه بگویید و چطور برخورد کنید، به این فکر می کنید که در برخورد اول با آن ها چه لباسی بپوشید. این افکار و پیش بینی ها تا جایی ادامه پیدا می کند که وقتی بالاخره روز اول کاری فرا می رسد، بسیار دستپاچه می شوید و این اضطراب مخرب، شما را از خود واقعی تان دور می کند؛ بنابراین، همکاران جدید شما به این نتیجه می رسند که شما تا حدی ساکت و سرد هستید. می توان گفت که افکار شما باعث شده اند دقیقاً همان چیزی اتفاق بیفتد که از آن می ترسیدید.

افکار شما می تواند حقایق اطرافتان را تغییر دهند، ذهن شما مانند اتوبان شلوغی است و افکار شما رانندگان دیگری هستند که مدام جلوی شما می پیچند. قدرت ذهن شما باور نکردنی است و می تواند شرایط و عواطف مختلفی را در شما شکل دهد. به این فکر کنید که خوشحال، ناراحت یا با اعتماد به نفس هستید یا از فرد خاصی خوشتان می آید و خواهید دید که احتمالاً احساس خوشحالی، ناراحتی یا اعتمادبه نفس بیشتری در شما به وجود می آید و واقعاً از کسی که انتخاب کردید، خوشتان می آید. چه فکر کنید در زندگی موفق هستید چه ناموفق، در هر دو صورت حق با شماست.

صفحات کتاب :
432
کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‏‫‬‭ک167 1397
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5230565
شابک :
978-964-236-963-8‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه 100 چیزی که مردم موفق انجام می دهند