امتیاز
5 / 4.4
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
35,000
15%
ت 29,750

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب شهید چمران جلد اول از مجموعه کتاب های نیمه پنهان ماه می باشد که توسط حبیبه جعفریان نوشته شده است.

معرفی کتاب شهید چمران

کتاب نیمه پنهان ماه شهید چمران به داستان مرد صالحی که یک روز در این سرزمین به خلوص قدم می‏زد از زبان همسرش غاده جابر می‏ پردازد. در پایان نیز مجموعه ای از عکس ‏های این شهید گرد‏آوری شده است.

بخشی از متن کتاب شهید چمران

... دکتر مصطفی چمران در سال 1311 در تهران، خیابان پانزده خرداد متولد شد. وی تحصیلات خود را در مدرسه انتصاریه، نزدیک پامنار، آغاز کرد و در دارالفنون و البرز دوران متوسطه را گذراند؛ سپس در دانشکده فنی دانشگاه تهران ادامه تحصیل داد و در سال 1336 در رشته الکترومکانیک فارغ التحصیل شد. وی در همه دوران تحصیل شاگرد اول بود.

در سال 1337 با استفاده از بورس تحصیلی شاگردان ممتاز به آمریکا اعزام شد و پس از تحقیقات علمی در جمع معروف ترین دانشمندان جهان در کالیفرنیا و معتبرترین دانشگاه آمریکا - برکلی - با ممتاز ترین درجه …

دانلود رایگان کتاب نیمه پنهان ماه شهید چمران

کتاب های شهید چمران pdf رایگان در فراکتاب عرضه نشده است اما جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

درباره شهید مصطفی چمران

مصطفی چمران، فیزیکدان، سیاستمدار که طب مقطعی وزیر دفاع دولت موقت جمهوری اسلامی ایران نیز بود است. مصطفی چمران به بنیان گذار جنگ های نامنظم شناخته می‌شود، وی پیش از انقلاب اسلامی با دعوت امام موسی صدر به لبنان رفت و هشت سال آنجا ماند.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران وزیر دفاع دولت موقت جمهوری اسلامی، نماینده مجلس و فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم در جنگ عراق با ایران بود.

دانلود کتاب چمران به روایت همسر شهید

دانلود کتاب نیمه پنهان ماه شهید چمران در فراکتاب در دسترس شماست. با نصب نرم افزار این کتاب الکترونیک را در نرم افرم افزار فراکتاب به صورت آنلاین یا آفلاین مطالعه کنید. زندگینامه شهید چمران pdf به صورت جداگانه در فراکتاب عرضه نشده است.

خرید کتاب شهید چمران

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب های شهید چمران pdf و کتاب چاپی شهید چمران فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید.

خرید کتاب نیمه پنهان ماه شهید چمران

مشخصات کتاب نیمه پنهان ماه شهید چمران در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: روایت فتح
نویسنده: حبیبه جعفریان
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 63
موضوع: زندگینامه شهید مصطفی چمران از زبان همسرشان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف

 

صفحات کتاب :
63
کنگره :
DSR1626‭‬ ‭/چ8‫‭‭ج‌7 1389
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
2542241
شابک :
9786003304246
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه نیمه پنهان ماه شهید چمران