کتاب نورمبین (جلد سوم) pdf

تفسیر سؤالی قرآن کریم

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟
سپاس فراوان خدایی را سزاست که جهت فلاح و رستگاری انسان قرآن را مایه هدایت و فلاح متّقین و محسنین و مؤمنین قرار داده و ایمان به غیب و...اقامه نماز و انفاق را بهمراه ایمان به تمام انبیای الهی و یقین به آخرت تنها ره نجات قرار داده است.
و سلام فراوان بر سیّدالانبیاء والمرسلین که دو ثقل اکبر و اصغر (قرآن و عترت) را برای تمسّک به آن ها در بین امّت باقی گذاشت تا با چنگ زدن به آنها از افتادن در گمراهی و ضلالت جلوگیری نماید.
و سلام وافر بر ذخیره عالم آفرینش حضرت مهدی 7 که خداوند او را مایه بقاء اسلام قرار داد تا با ظهورش جهان پر از عدل و داد شود.
و امّا بعد؛ خداوند متعال مال و فرزندان را مایه زینت زندگی دنیا قرار داده است و جهت پیمودن راه فلاح و رستگاری مسئولیت بس سنگین هدایت فرزندان را در مرتبه اوّل به عهده پدر و مادر و بعد به عهده معلّمین و دیگر دست اندرکاران امر مهمّ تعلیم و تربیت قرار داده است.
به یقین رستگار شد آن که به زیور عقل و دین خود را بیاراست و نفس خود را از پلیدی ها و آلودگی ها پاک ساخت، و دچار خسران و زیانکاری گردید آنکه نفس را آلوده ساخت و با تباهی ها و فساد انس گرفت.
اگر قرآن کریم، انبیای الهی، علمای عامل و... فرزندان ما را به سوی تعالی و کمال رهنمون می شوند، تردیدی نیست که شیطان رانده شده و قشون او که سپاه جبهه کفر و الحادند با گستردن دامهای خدعه و نیرنگ و تزویر در صدد اغفال و گمراه کردن آنان هستند و سعی می کنند با وادار کردن نوجوانان و جوانان به متابعت از هوای نفس و تمسّک به آمال و آرزوهای طولانی و غرق شدن در عیش و عشرت، زمینه سقوط آنها را فراهم نمایند.
بدیهی است اگر انسان راه کمال و سعادت را برگزیند و به زیور عقل و تقوا آراسته گردد می تواند به اعلی علییّن (مرتبه های عالی انسانیّت) برسد.
صفحات کتاب :
400
کنگره :
BP98‫‭/ک835ن9 1388
دیویی :
297/179076
کتابشناسی ملی :
1540444
شابک :
978-964-9975-23-8
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه نورمبین (جلد سوم)