کتاب 12 گام تا اعتماد به نفس کامل pdf

به خواسته ها و اهداف خود ایمان داشته باشید، آینده از آن شماست

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 12 گام تا اعتماد به نفس کامل

در کتاب 12 گام تا اعتماد به نفس کامل اثر محمد سیدا، با طی دوازده گام، فرد گرایی، واقع گرایی، استقلال رأی، انعطاف پذیری و نوع دوستی را به دست می آورید و جزئی از سرشت خود می کنید. اعتماد به نفس احساس ارزشمندی، غنای درونی و احترام به خویش است.

اعتمادبه نفس، پیش رفتن به سوی ناشناخته ها و موقعیت های رنج آور نیست، بلکه خصوصیتی است که تمام شخصیت، آینده و موفقیت انسان را تحت تأثیر قرار می دهد. اعتمادبه نفس از مهم ترین خصوصیاتی است که انسان می تواند داشته باشد. اعتمادبه نفس در هر شرایطی، چگونگی تصمیم گیری و مکالمه و واکنش های ما را تعیین می کند. آشکارا می بینیم که شخصیت یک فرد دارای اعتمادبه نفس با فرد دیگری که از اعتمادبه نفس کمتری برخوردار است، تفاوت های کلی دارد و این تفاوت ها از نحوۀ نگاه کردن و راه رفتن تا کسب موفقیت های اصولی در زندگی شخص به چشم می خورد.

گزیده کتاب 12 گام تا اعتماد به نفس کامل 

یک اصل کلی را به یاد داشته باشید. هرگز نمی توانید همه را راضی نگه دارید. اگر این باور غلط را داشته باشید که همه باید شما را دوست داشته باشند و از شما راضی باشند، همواره در زحمتی بی نتیجه خواهید بود. خودتان باشید و رأی خود را صادر کنید. آن کسی را که باید راضی نگه دارید خودتان هستید نه دیگران.

صفحات کتاب :
95
کنگره :
BF575 /‮الف‬6‏‫‬‭‏‫‬‭س9 1393
دیویی :
152/4
کتابشناسی ملی :
3327526
شابک :
978-964-236-551-7
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه 12 گام تا اعتماد به نفس کامل