امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب الماس و تراش، انسان و تلاش

در کتاب الماس و تراش، انسان و تلاش اثر رضا نورالهی، رازی نهفته که با خواندنش، ایده ها و فکرهای نابی به ذهنتان خواهد رسید؛ یکی از همین ایده ها کافی است تا زندگی و کسب و کارتان را دگرگون کند.

قصد رضا نورالهی از نوشتن کتاب الماس و تراش، انسان و تلاش، این است که زندگی شما متحول شود، به زندگی دلخواه خود برسید و با لذت و آرامش کامل، خوشبختی را بر زندگی خود حاکم کنید. کسانی که مسئولیت زندگی و کسب و کار خود را به عهده می گیرند، دیدگاه شان به زندگی و کسب و کار روشن تر است و به طور قطع در مقایسه با افرادی که نگرش منفی دارند و مسئولیت پذیر نیستند، زندگی موفق تر و شادتری دارند.

در واقع افرادی که منفی نگر و بی مسئولیت هستند، همیشه دنیا را نسبت به آن چیزی که هست، تنگ و تاریک تر می بینند، همیشه منتظر شخص دیگری هستند که راه را برای آنان هموار یا کسب وکارشان را بهتر کند و چنین چیزی هرگز امکان پذیر نخواهد بود. برای اینکه دنیای بیرون و اطراف مان تغییر کند، هم از نظر طبیعت پیرامون و انسان ها و هم از نظر کسب و کار، باید دیدگاه و طرز فکرمان را تغییر دهیم انسان موفق همیشه این مسئولیت را بر عهده می گیرد و به این می اندیشد که چه کاری می توانم انجام دهم تا کسب و کار و زندگی ام هر روز بهتر و بهتر شود؟!

رضا نورالهی در کتاب الماس و تراش، انسان و تلاش کوشیده است تا با ارائه مثال هایی از تجربه های خود، دوستان و دانش آموختگان دوره های آموزشیِ مسیر شکوفایی، حقایق و نتایجی کاملاً واضح و عملی برای شما بیاورد تا باورها و تعصب های کهنه و غلطی که در اذهان جای گرفته است تغییر کند! با ترک این باورها و تعصب های کهنه و اعتقادهای قدیمی، می توانید راهی به سوی موفقیت و شادکامی بگشایید.

گزیده کتاب الماس و تراش، انسان و تلاش

به طور کلی کسانی که مسئولیت زندگی خود را می پذیرند، دیدگاهشان را به زندگی و کسب وکار خود روشن می کنند و همواره دیدی مثبت به زندگی و حرفۀ خود دارند، بی شک در مقایسه با افرادی که دیدی منفی دارند، موفق تر و شادتر هستند. درواقع، افردی که منفی نگرند همیشه دنیا را تیره و سیاه می بینند و منتظر فردی هستند که راه را به آن ها نشان دهد، کسب و کارشان را بهتر کند و زندگی را برایشان شادتر و لذت بخش تر سازد، این افراد باید بدانند که چنین چیزی هرگز امکان پذیر نخواهد بود؛ زیرا دنیای اطرافمان همواره تغییر می کند، چه از نظر طبیعت پیرامون، چه از نظر انسان ها، چه از نظر کسب و کار، پس باید دیدگاه و طرز فکرمان را تغییر دهیم.

صفحات کتاب :
221
کنگره :
BF637‭‬ ‭/م8‏‫‭ن845 1396‬‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4914985
شابک :
978-964-236-857-0‬‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه الماس و تراش، انسان و تلاش