امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آیین همسریابی

کتاب آیین همسریابی: همسریابی با استفاده از قانون جاذبه نوشته پولت کوفمن شرمن و ترجمه نازنین ابراهیمی تغییر را به شما مژده می دهد. این کتاب به شما کمک می کند که آن تجارب ناخوشایند و دلسرد کننده را به تجاربی مثبت تبدیل کنید همچنین به شما کمک می کند که با تغییر دیدگاه خود نسبت به ملاقات مردان جدید، به منظور یافتن همسر ایده آل، موارد مثبت بیشتری را تجربه کنید.

هدف کتاب آیین همسریابی (Dating from the inside out: how to use the law of attraction in matters of the heart) تمرکز به درون و خود واقعی شماست تا به خوبی خود را نشناسید، نمی توانید همسر ایده آلتان را پیدا و حتی او را به خود جلب کنید. در دنیا قانونی وجود دارد که آن را «قانون کشش» می نامند. این قانون در تمامی موارد و جنبه های زندگی ما صدق می کند؛ درست مثل قانون جاذبهٔ زمین یا دیگر قوانینی که در طبیعت وجود دارند. این اصل بدون آن که ما از آن آگاه باشیم زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

با آگاهی از این قانون، می توانیم آن را در خدمت خود بگیریم و از موارد مثبت آن بهره ببریم. درک واضح و مشخص شما از قانون کشش در درک مطالب بخش اول این کتاب، اهمیت ویژه ای دارد. باید به طور کاملی تمام آن را دریابید.

پولت کوفمن شرمن (Paulette Kouffman Sherman) در این کتاب به شما کمک می کند بتوانید تمامی موانعی را از سر راه بردارید که در راه آگاهی از خواستهٔ دلتان وجود دارد، بدین ترتیب می توانید مرد ایده آل خود را به وضوح ببینید و با رجوع به درون خود، عقاید محدود کنندهٔ خود را شناسایی کنید و آن ها را به چالش بکشید و فرد واقعی خود را بهتر و عمیق تر بشناسید؛ بدین ترتیب می توانید رابطه با همان مردی را ایجاد کنید که همیشه آرزویش را داشته اید.

در فصل های آیندهٔ کتاب آیین همسریابی، تمرین هایی است که با انجام آن می توانید موارد بهتر و موفق تری را به خود جذب کنید. کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است:

بخش اول: دیدارهای ناخودآگاهانه؛

بخش دوم: همسر ایده آلتان

بخش سوم: دیدارهای آگاهانه.

صفحات کتاب :
267
کنگره :
HQ801‏‫‬‮‭/ش36آ9 1390
دیویی :
646/77
کتابشناسی ملی :
2046270
شابک :
978-964-236-296-7
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه آیین همسریابی