نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تریلوژی عشق

کتاب تریلوژی عشق مجموعه ای از سخنرانی های چند متفکر و مشاور خانواده از جمله باربارادی آنجلس، به برگردان هادی ابراهیمی است که توسط انتشارات نسل نواندیش مهیای خواندن شده است.

شور و شعف یا به عبارتی خلسه ی عشق هنگامی دست یافتنی است که زندگی خویش را قرین عشق و شور زندگانی کرده باشید زمانی که منتظرید دیگران هیجان را به زندگی شما باز گردانند برای تولید عشق و شور و نشاط به دیگران وابسته می شوید و تماس خود را با نیروی با منبع عشق درون خود از دست میدهید، این کتاب قرار است پلی بزند از شما به منبع عشق درونیتان.

در این کتاب تریلوژی عشق خواهید آموخت:

چگونه زخم ها و صدمه های عاطفی و روانی خود را التیام بخشید تا بتوانید خلسه ی عشق را مجدد احساس کنید.

چگونه خلسه ی عشق فرمی است از انرژی که واجد سه بعد فیزیکی یا جسمانی، خیالی یا اسطوره ای و نیز «شور و شعف مقدس» می باشد. چگونه خلاقیت و شهوت و معنویت می توانند به همراه یکدیگر به بالندگی هرچه بیشتر جسم و روح شما کمک کنند.

چگونه ظلمت و تاریکی روحی و معنوی خویش را متحول و دگرگون سازید و زندگیتان را قرین معنا و مفهوم و هدف کنید. چگونه انرژی جنسی خود را کانالیزه کنید و آن را در جهت آزادی، سرزندگی، خلاقیت، عشق و شور زندگانی آن هم در تمام ابعاد و زوایای زندگی به جریان بیندازید.

گزیده کتاب تریلوژی عشق از زبان باربارا دی انجلیس

میزان توانایی شما در عشق ورزیدن، پایه و اساس یک ازدواج خوب است، همین و بس. یعنی این که ظرفیت و گنجایش تان در عشق ورزیدن و عشق و شور زندگانی در شما به چه اندازه است. اگر فکر می کنید شخص مقابل می بایست کارهایی بکند تا او را دوست داشته باشید، سخت در اشتباه اید. عشق شما، زندگی و هویتی مستقل و جداگانه دارد و توانایی تان در عشق ورزیدن هیچ ارتباطی به همسر ندارد. بلکه به این حقیقت وابسته است که تمایل و آمادگی قلب تان برای پریدن به میان آتش و ذوب شدن در آن تا چه حدی است.

صفحات کتاب :
192
کنگره :
BD436‭/ف‌9ت‌4 1383
دیویی :
128/46
کتابشناسی ملی :
م‌83-40671
شابک :
964-412-058-2
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه تریلوژی عشق