امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهایی درباره ی زندگی

کتاب رازهایی درباره ی زندگی که هر فردی باید بداند، کتابی است که در آن باربارا دی انجلیس پرده از ده راز عمیق و مهم زندگانی برداشته و راه رسیدن به صلح و آرامش درونی و نیز رضایت احساسی و عاطفی را به خوبی نشان داده است. (دیپاک چوپرا)  کتاب رازهایی درباره ی زندگی دربارۀ آن چیزی است که همۀ ما در زندگی آن را جستجو می کنیم. آزادی واقعی و درونی. آن نوع از آزادی و سبکبالی که قدیسان و عارفان همواره در طول تاریخ راجع به آن نوشته اند.

گزیده کتاب رازهایی درباره ی زندگی

تصور کنید زندگی تان چنان بود که هر صبح که از خواب بیدار می شدید بسیار خوشحال و هیجان زده بودید و می توانستید مطمئن باشید که شب، موقعی که به رختخواب می روید می توانید با قاطعیت تمام بگویید «امروز روزی فوق العاده بود».

تصور کنید با دانستن اینکه تمام سختی هایی که در روابط یا کار یا خانواده تان با آن ها روبرو هستید مسائلی حل شدنی هستند، چقدر احساس تمرکز و آرامش و رهایی می کردید.تصور کنید چه می شد اگر می دانستید که چگونه می توانید هر لحظۀ زندگی تان را با خوشحالی و خوشبختی و رضایت و آرامش درونی همراه سازید.

تجاربی که در بالا توصیف کردم، صرفاً رویاهایی دست نیافتنی و احمقانه نیستند. تمامی این رویاها تحقق پذیر هستند؛ به طوری که می توان کاری کرد به بخشی از واقعیت های روزمره زندگی شما تبدیل شوند. توصیف های فوق تصویرهایی را نشان می دهند که شاید برای خیلی ها فقط رؤیا بوده است و تصور می کنید که هرگز ممکن نیست جامۀ عمل بپوشند. اما این واقعیت ندارد.

شابک :
964-412-049-3
سال نشر :
1384
صفحات کتاب :
419
کنگره :
‏‫BF637‭‬ ‭/ر2‏‫‬‭‭‭د9 1384‮الف‬
دیویی :
‏‫‬‮‭‭158/1
کتابشناسی ملی :
‭م‌83-31891

کتاب های مشابه رازهایی درباره ی زندگی