امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهایی درباره ی مردان

باربارا دی آنجلیس در کتاب رازهایی درباره ی مردان که هر زنی باید آن ها را بداند که از پرفروش ترین های سال است، دانش و بینش خود را با شما در میان گذاشته و راهنمایی هایی را در مورد مردان به شما بازگو می کند و به جهت خلق روابطی همیشگی و موفق با مردان زندگیتان یاری تان خواهد کرد.

کتاب رازهایی درباره ی مردان که هر زنی باید آن ها را بداند (Secrets about men every woman should know) برگردان متن کامل رازهایی درباره مردان به انضمام دو فصل کامل درباره سردکننده های جنسی و نگرش مردان به روابط جنسی است.‮

در کتاب رازهایی درباره ی مردان دکتر باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) یکی از مجرب ترین متخصصان روابط انسانی به شما خواهد آموخت:

- احساس واقعی مردان نسبت به زنان، روابط، عشق و عمل جنسی چیست؟

- رازهایی درباره روابط جنسی که مردها هرگز به شما نخواهند گفت.

- چگونه به مرد زندگیتان کمک کنید تا از لحاظ احساسی و عاطفی باز شود.

- شش اشتباه بزرگ که زن ها در روابط خود با مردها مرتکب می شوند.

- پنج راز بزرگ درباره مردها.

- منظور واقعی مردها از آن چه که در ظاهر می گویند چیست؟

- چرا مردها همواره نیاز دارند که کارها را به درستی انجام دهند.

- بیست سردکننده جنسی مردها.

- چگونه به همان میزانی که عشق می ورزیم، عشق نیز دریافت کنیم.

- راجع به مردها و روابط جنسی چه می دانید؟

آزمون های استاندارد شده این کتاب را انجام داده نتایج را بررسی و ارزیابی کنید. این کتاب ارزشمند، نور تازه ای بر اسرار ناشناخته ای درباره مردان که زن ها را همواره گیج کرده است، می تاباند. این کتاب حاوی تمرین ها، جدول ها، توصیه ها، ابزارها و تکنیک های ارتباطی مؤثر و باارزشی است که می توانند شما را به زنی به مراتب نیرومندتر تبدیل کند و روابط تان با مردها را برای همیشه متحول سازد.

گزیده کتاب رازهایی درباره ی مردان 

چگونه یک شاهزاده دبیرستانی را اغوا کنیم؟

دخترک وقتی بزرگ می شود و زمان عاشق شدنش فرا می رسد، با اعتماد به نفس تمام می داند باید چکار کند. رازش را برای دوستانش فاش نموده، به آن ها می گوید: برای موفقیت در عشق می بایست، چنان به معشوق عشق بورزی و آن قدر سعی کنی به او احساس خوبی دست بدهد که دیگر نتواند بدون تو زندگی کند و خودش همین کار را انجام می دهد.

 پسری را پیدا می کند و عاشق او می شود. هر روز برایش داخل کمد مدرسه اش یادداشت می گذارد. در مسابقه بسکتبالی که دارد تشویقش می کند و نهایت تلاشش را می نماید تا به او بگوید: چقدر پسر فوق العاده ای است. آن قدر دوستش دارد و دوستش دارد که روزی پسر به خودش می گوید: «آه، هیچ کس تا به حال مرا اینقدر دوست نداشته؛ حتی پدر و مادرم هم این طور مرا دوست ندارند. فکر می کنم عاشق این دختر هستم.» 

صفحات کتاب :
384
کنگره :
‏‫‬‭HQ1090‏‫‭/د9ر2 1389‮‬
دیویی :
155/632
کتابشناسی ملی :
2320981
شابک :
‏‫‬‭‏‫‬‭978-964-588-559-3‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رازهایی درباره ی مردان