امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در جا زدن ممنوع

در کتاب درجا زدن ممنوع اثر جان سی مکسول، 15 قانون مطرح شده را به کار ببرید و همچون رودی خروشان در مسیر زندگی پیش بروید.

واژه هایی همچون استعداد و توانایی در هر زبانی در گروه واژه های مثبت و انگیزه بخش قرار می گیرند. این گونه واژه ها به انسان کمک می کنند تا با خوش بینی به آینده بنگرد. این واژه ها برای انسان امیدآفرین هستند و موفقیت را نوید می دهند. وقتی درباره ی توانایی خودتان به منزله ی یک انسان می اندیشید؛ به هیجان می آیید. دست کم من امیدوار هستم که چنین احساسی در وجودتان پدیدار شود. این اندیشه به راستی اندیشه ای مثبت و روحیه بخش است. من، همان اندازه که توانایی های خودم را باور دارم، توانایی های شما را نیز باور دارم. آیا شما از توانایی هایی ویژه بهره مند هستید؟ بی تردید.

نظر شما درباره ی استعدادهای شکوفانشده و توانایی های به کارگرفته نشده ی وجودتان چیست؟ درست به همان اندازه که واژه هایی همچون توانایی و استعداد بارِ معنایی مثبت دارند؛ این عبارت ها بارِ معنایی منفی دارند. دوستم، فلارنس لیتاوئر، سخنران و نویسنده، در کتابش به نام جعبه های نقره ای، داستان زندگی پدرش را بازگو می کند. پدر او همواره آرزو داشت خواننده شود؛ اما هرگز به خواسته اش نرسید.

فلارنس می گوید پدرش در حالی از دنیا می رود که نغمه ی درونش هنوز شکوفا نشده است. این نمونه در واقع توصیفی مناسب را از استعداد شکوفانشده و توانایی به کارگرفته نشده در اختیارمان قرار می دهد. وقتی توانایی های وجودتان را به کار نمی گیرید؛ ممکن است همچون انسانی از دنیا بروید که نغمه ی درونش هنوز شکوفا نشده است. کتاب در جا زدن ممنوع نوشته شده تا تأثیرگذاری رشد و پیشرفت شخصی را هرچه بیشتر و بهتر به شما نشان داده شود.

برای تأثیرگذاری کتاب در جا زدن ممنوع در زندگی تان فقط باید مشتاقانه به رشدکردن و پیشرفت داشتنتان علاقه نشان دهید و بخواهید همواره به انسانی بهتر و موفق تر تبدیل شوید.

سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
446
کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‏‫‭م15 1394
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
3758689
شابک :
978-964-236-469-1

کتاب های مشابه در جا زدن ممنوع