کتاب تحول روحی، تجلی عشق pdf

دستیابی به خردی برتر؛ خلق زندگی سرشار از بیداری، آزادی و معنویت

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب "تحول روح، تجلی عشق" دو نوع محتوا دارد: محتوای اطلاعاتی و محتوای ارتعاشی. محتوای اطلاعاتی طوری طراحی شده که بر ذهن شما تأثیر بگذارد و همان چیزهایی را که همیشه از خواندن کتاب در نظر داشتید؛ یعنی ایده ها، مفاهیم و توضیحات جدیدی که روش های جدید تفکر برای شناخت بهتر خویش و هستی هستند، بیاموزید.

اما محتوای ارتعاشی برای درک ذهنی ترسیم نشده بلکه قرار است دل و جان شما را نشانه گیرد تا تأثیری ژرف و حقیقی بر انرژی درونی و بیرونی شما داشته باشد. بین روند جمع آوری اطلاعات در مورد چیزی به طور ذهنی (مواجهه ذهنی) با تجربه درونی و حقیقی آن چیز (مواجهه ارتعاشی) تفاوتی چشمگیر وجود دارد.

کتاب "تحول روح، تجلی عشق" را نه تنها منبع اطلاعات بلکه یک منبع انتقال انرژی نیزمی توان تصور کرد. در هر یک از این صفحات، مفاهیمی ذکر شده اند که شاید ذهن نتواند آن ها را درک کند.

سخنان باربارا دی آنجلیس در این کتاب، فقط مجموعه ای از کلمات و ایده ها نیست بلکه موجودی زنده است که همراه با او به نظاره انرژی ای می نشینید تا سفر زندگی را با عشق، هدایت و محبت ادامه دهید. هربار که جمله ای از این کتاب می خوانید، حس می کنید پیری خردمند با شما صحبت می کند. می توانید حس کنید انرژی و عشقی که هر یک از این کلمات به قلب شما می ریزند، چقدر دل نشین و آرام بخش اند.
صفحات کتاب :
424
کنگره :
BL624‏‫‭/د9د8 1394‮الف
دیویی :
204/4
کتابشناسی ملی :
4125237
شابک :
978-964-236-730-6‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه تحول روحی، تجلی عشق