× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

مذاکره

نوع اثر : کتاب

ناشر : نسل نواندیش

نویسنده :

مترجم : فاطمه باغستانی

صفحات کتاب : 112

کنگره : ‏‫‬‭HD58/6‏‫‭/ت4م4 1394

دیویی : 658/4052

کتابشناسی ملی : 3687192

شابک : 978-964-236-635-4

سال نشر : 1394

خلاصه اثر

مذاکره "Negotiation"، مهارتی مهم است که بر رفتار، گفتار و کمابیش تمامی تعاملات شخصی و کاری اثر می گذارد. اگر نتوانید به خوبی به نفع خودتان مذاکره کنید، خودبه خود قربانی افرادی می شوید که نسبت به شما مذاکره کنندگان بهتری هستند. اگر مذاکره کننده ی ماهری باشید، همیشه درآمد بیشتری دارید و معاملات بهتری انجام می دهید.

برایان تریسی در دوران کاری خود در مورد قراردادهای میلیون دلاری فراوانی مذاکره کرده است. این کتاب کوچک، ابزاری مناسب برای تجلی قدرت شما در مذاکرات کاری و شخصی است.

شما در این کتاب خواهید آموخت:
- چگونه از شش سبک اصلی مذاکره بهره بگیرید.
- چگونه از احساس قدرت در طول مذاکرات طولانی بهره مند شوید و به توافقی خوب دست یابید.
- چگونه از زمان به نفع خود بهره ببرید.
- چگونه فهرستی از موافق ها و مخالف ها را تهیه کنید و ار موضع قدرت وارد مذاکره شوید.
- چگونه در حوزه های مختلف مورد توافق و مورد اختلاف به شفافیت برسید.
- چگونه زمان و و روش برون رفت از شرایط پر دردسر را بیاموزید.

کتاب الکترونیکی

9,900 تومان

حجم : 307.8 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 116

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

مقدمه
فصل اول: همه چیز قابل مذاکره است
فصل دوم: بر ترس از مذاکره فائق آیید
فصل سوم: انواع مذاکره
فصل چهارم: روابط کاری مداوم
فصل پنجم: شش سبک مذاکره
فصل ششم: کاربردهای قدرت در مذاکره
فصل هفتم: قدرت شما و استنباط دیگران از آن
فصل هشتم: تاثیر احساسات بر مذاکره
فصل نهم: عامل زمان در تصمیمات
فصل دهم: خواسته ی خود را بشناسید
فصل یازدهم: پروژه ی مذاکره ی هاروارد
فصل دوازدهم: آمادگی، شاه کلید مذاکره ی موثر است
فصل سیزدهم: موضع خود و دیگران را مشخص کنید
فصل چهاردهم: قانون شماره ی چهار
فصل پانزدهم: تاثیر محیط بر مذاکره
فصل شانزدهم: متقاعد کردن با عمل متقابل
فصل هفدهم: متقاعد کردن با تایید جمعی
فصل هجدهم: ترفند های مذاکره درباره ی قیمت
فصل نوزدهم: روش فرار از ادامه ی مذاکره
فصل بیستم: مذاکره ها هرگز نهایی نیستند
فصل بیست و یکم: مذاکره کننده ی موفق

محصولات مشابه

بیشتر