امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۱۰۰۱ راه به سوی بصیرت

مجموعه کتاب های ۱۰۰۱ راه  نسل نواندیش درباره ابعاد مختلف زندگی موفق مانند کامیابی، خوشبختی، شادمانی، قدرت، رهبری و.... نوشته شده اند.

در هر یک از این کتاب ها ۱۰۰۱ نکته درباره این موضوعات از نویسندگان حوزه موفقیت و خودیاری آمده است که می توان از ایده های آن ها در جهت رسیدن به یک زندگی بهتر، بهره برد.

گزیده کتاب ۱۰۰۱ راه به سوی بصیرت

بصیرت چیست؟

منظور ما از بصیرت چیست؟ آیا به این معناست که با تفکرات منطقی، موضوع یا مسئله ای را روشن و قابل فهم کنیم یا مرموز تر از این تعریف ساده و شکلی از بیداری معنوی است؟ شاید بصیرت، شناخت هدف و رسالت اصلی و حقیقی در زندگی است که به ما می گوید چطور به بهترین شکل روزهای پیش رویمان را سپری کنیم.

هیچ یک از ما در سفر بصیرت به تعالی نخواهیم رسید، مگر عزم کنیم که ابتدا زندگی خویش را بهبود بخشیم. رهایی از درد و رنج انسانی و هیجانات منفی در گرو کسب بصیرت است. اگر سعی کنیم مسیر زندگی را با یادگیری از تجارب گذشته طی کنیم و تجربه ها را قیدوبندی برای محدود شدن ندانیم، در مسیر بصیرت حرکت کرده ایم. فیلم، کتاب یا نمایشی جذاب می تواند برایمان روشنگر باشد؛ می تواند دنیا، خودمان و همنوعانمان را بهتر از قبل به ما معرفی کند.


سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
384
کنگره :
‏‫PN6084‭‬ ‭/خ87‏‫‭ص4 1396
دیویی :
‏‫‬‭808/882‬
کتابشناسی ملی :
4058563
شابک :
978-964-236-718-4 :‬‬

کتاب های مشابه ۱۰۰۱ راه به سوی بصیرت