امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
هوش اخلاقی ظرفیت تشخیص درست از نادرست است. هوش اخلاقی یعنی داشتن باورهای اخلاقی قوی و عمل براساس آن ها، تا درست و محترمانه رفتار کنید. هوش اخلاقی استعداد فوق العاده ای است که ویژگی های مهم زندگی را در بر می گیرد.

ویژگی هایی که فرد می تواند درد و رنج دیگران را درک کند، به خود اجازه ندهد بی رحمانه رفتار کند؛ تکانه های آنی اش را کنترل کند و بتواند رضایتش را به تأخیر بیندازد؛ قبل از قضاوت کردن به حرف های طرفین گوش کند، تفاوت ها را بپذیرد و احترام بگذارد؛ گزینه های غیراخلاقی را نپذیرد؛ قدرت همدلی داشته باشد؛ در مقابل بی عدالتی بایستد و با دیگران با احترام و مهربانی رفتار کند.

این موارد ویژگی های بنیادینی هستند که به فرزندتان کمک می کنند انسانی شریف و شایسته باشد. فرزندتان برای آن که شهروندی مسئول باشد و شخصیتی قوی و سالم داشته باشد به آن ها نیاز دارد و آن ها ویژگی هایی هستند که می خواهیم در او نهادینه شوند تا بتواند اخلاقی رفتار کند.

«چگونه هوش اخلاقی فرزندم را پرورش دهم» کتابی است که به موضوع پرورش هوش اخلاقی در کودکان می پردازد. میشل بوریا در این اثر به ضرورت پرورش هوش اخلاقی و هفت صفتی که نشان دهنده هوش اخلاقی آدمی است یعنی همدلی، وجدان، خویشتن داری، احترام، مهربانی، بردباری و انصاف می پردازد. درواقع این کتاب یک راهنمای عملی آموزش هوش اخلاقی است. شما با کمک رهنمودهای این کتاب می توانید این هفت خصلت پسندیده اخلاقی را در کودکان خود ایجاد و نهادینه کنید.
صفحات کتاب :
368
کنگره :
BF723‭‬ ‭/ر46‏‫‬‮‭ب4 1395
دیویی :
649/7
کتابشناسی ملی :
4318327
شابک :
978-964-236-785-6
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه چگونه هوش اخلاقی فرزندم را پرورش دهم