امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 38,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش و فناوری

کتاب آموزش و فناوری به موضوعی نهفته در قلب آموزش و پرورش معاصر می پردازد. در حال حاضر استفاده از فناوری، و به ویژه فناوری دیجیتال، یکی از ویژگی های برجسته اشکال مختلف آموزش و یادگیری است. با این حال و به رغم اهمیت این کاربرد، مسائل مربوط به استفاده از فناوری هنوز حوزه ای از آموزش است که فقط گاهی اوقات، توجه انتقادی و تفکر مستمر، به ویژه از سوی کسانی که بیشتر درگیر و متأثر از آن هستند، را دریافت می کند.

در واقع، به نظر می رسد تمایل بر این است که فناوری آموزشی از سوی بسیاری از معلمان، شاگردان و والدین به جای اینکه به عنوان پدیده ای تأمل برانگیز باشد، به عنوان یکی از امور عادی مورد توجه قرار می گیرد. این تلقین همچنین در مورد بسیاری از سیاست گذاران، سیاستمداران و صاحبان صنایع نیز صادق است. منافع بهره گیری از فناوری در آموزش اغلب امری بدیهی فرض می شود. عقلانیت قرن بیست و یکمی در آموزش و یادگیری بدیهی فرض شده است و این بخشی از عقلانیت آموزش و یادگیری قرن بیست و یکم است.

در بهترین حالت، بحث های عمومی مرتبط با آموزش و فناوری، مانند آنچه که در رسانه های خبری و گفتگوهای سیاسی دیده می شود، به سطح بیان نگرانی هایی در باره اینکه آیا یک فناوری خاص "خوب" است یا "بد" کاهش یافته است. به ندرت به تناقضات، همخوانی ها و مشکلات نهفته در ورای واقعیت های استفاده از فناوری در آموزش توجه کافی شده است.

صفحات کتاب :
228
کنگره :
LB1028/3‏‫‬‭/س8آ8 1396
دیویی :
‏‫‬‭371/33
کتابشناسی ملی :
3456913
شابک :
978-600-309-080-4‬‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه آموزش و فناوری