امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید

برایان تریسی در کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید، مجموعه ای از استراتژی ها، روش ها و تکنیک های عملی و اثبات شده ای به شما ارایه می دهد که می توانید با به کارگیری سریع آن ها درآمدی را کسب کنید که در حقیقت ارزش آن را دارید.

کلید افزایش درآمدتان چیست؟ تصمیم بگیرید! از همین امروز تصمیم بگیرید؛ به طور دقیق همان مقداری را که می توانید درآمد داشته باشید، کسب کنید. تصمیم بگیرید که کنترلی کامل روی کسب و کار و درآمدتان داشته باشید تا در هر اقتصادی دوام بیاورید و پیشرفت کنید. همین امروز تصمیم بگیرید درآمدتان را دو برابر کنید و بعد دوباره آن را افزایش دهید. تصمیم بگیرید درآمد بیشتر و بیشتری کسب کنید تا قابلیت خود را به عنوان دستگاه درآمدساز به واقعیت تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید مهم نیست از کجا آمده اید، بلکه مهم این است که به کجا می روید و جایی که می روید تنها به وسیله خیالات شما محدود می شود. بالاترین درآمد، بهترین پیشرفت او با افتخارترین موفقیت های شما در آینده قرار دارند؛ همچنین شادترین لحظه هایتان در آینده خواهند بود. بزرگ ترین کامیابی های شما در آینده به وقوع خواهند پیوست. کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید (Earn What Your Really Worth) به شما نشان می دهد که چگونه به آن ها دست یابید.

برایان تریسی (Brian Tracy) نویسنده کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید، سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. غیر ممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید. در فکرتان تصویر ذهنی پاک نشدنی را از خودتان تنظیم کنید که در حال پیشرفت هستید. این تصویر را محکم نگه دارید، هرگز نگذارید محو شود. ذهنتان تلاش می کند این تصویر را به وجود آورد، محدودیت ها را در خیالات خود نسازید.

امروز شما به طور دقیق همان مقداری که تصمیم گرفته اید داشته باشید را دارید، نه بیشتر و نه کمتر. شما از نظر مالی در این نقطه قرار دارید؛ زیرا تصمیم گرفته اید در این جا باشید. فقط شما، نه هیچ کس دیگر. در مورد درآمد، این حرف یعنی هر درآمدی که امروز دارید همان مقداری است که تصمیم گرفته اید، داشته باشید. نه یک ریال بیشتر و نه یک ریال کمتر. در نتیجه شما کارهایی که انجام داده اید و کارهایی که نکرده اید، تصمیم گرفته اید این مقدار درآمد را داشته باشید. کارهای خاصی انجام داده اید تا درآمدتان را به مقدار امروزی برسانید. کارهایی هستند که انجام نداده اید و آن ها باعث شده اند درآمدتان کمتر از مقداری باشد که واقعا توانایی به دست آوردن آن را داشته اید. درآمد امروزتان را خودتان تصمیم گرفته اید که کسب کنید.

ارزشمندترین دارایی شما، توانایی تان در کسب درآمد است. آن را می توان این گونه نیز تعریف کرد؛ توانایی شما در گرفتن نتیجه هایی است که افراد حاضرند برای آن ها پول بپردازند. توانایی یا قدرت کسب درآمد شما، هشتاد تا نود درصد ارزش مالی تان را نشان می دهد، مگر این که هم اکنون ثروتمند باشید. اگر توانایی کسب درآمد شما به درستی در بازار به کار گرفته شود، این توانایی مانند یک چاه آب عمل می کند. با افزایش توانایی کسب درآمد، از طریق گرفتن نتایجی که افراد حاضرند برای آن ها پول بدهند، می توانید ده ها هزار تومان در سال درآمد داشته باشد. تمام دانش، تحصیلات، مهارت ها و تجربه هایتان در زندگی، شما را به فردی که امروز هستید، تبدیل کرده اند و روی این توانایی که نتیجه ای حاصل کنید تا افراد برای آن پول خوبی بپردازند ، تاثیر گذاشته اید.

توانایی کسب درآمد شما مانند یک کشتزار است، اگر از آن به خوبی مراقبت نکنید، اگر آن را حاصلخیز نکرده، در آن کشت نکنید و مرتب به آن آب ندهید، به زودی توانایی خود را در تولید محصول دلخواه از دست می دهید. مردان و زنان موفق، افرادی هستند که به اهمیت و ارزش توانایی کسب درآمدشان آگاه اند. آن ها هر روز کاری می کنند تا ارزش تولیدی آن افزایش یابد و با تقاضای بازار هماهنگ باشند.

توانایی کسب درآمدتان مانند هر دارایی دیگری هم می تواند قابل تقدیر باشد و هم غیر قابل تقدیر. ارزش آن می تواند مدام افزایش یابد و هر سال درآمد بیشتر و بیشتری کسب کنید یا می تواند یک دارایی غیر قابل تقدیری باشد و با تغییر بازار ارز، کاهش یابد و از مهارت های شما کمتر و کمتر استقبال شود. حقیقت تلخ این است؛ اگر به طور دائم و سرسختانه به دنبال بهبود مهارت های خود نباشید و با ارزش و با ارزش تر نشوید، به طور طبیعی عقب می افتید. اگر توانایی کسب درآمدتان قابل تقدیر نیست، غیر قابل تقدیر است. امروزه افراد بیکاری وجود دارند که اجازه داده اند، توانایی کسب درآمدشان آن قدر کاهش یابد که هیچ کس حاضر نیست برای چند نتیجه ای که می توانند به دست آورند، آن ها را استخدام کنند...

صفحات کتاب :
280
کنگره :
‏‫‭HF5381‏‫‭/ت4ب4 1395
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
3976062
شابک :
978-964-236-700-9
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید