کتاب آسمان پر ستاره ی وجود pdf

زیبایی ها درونتان را کشف کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب آسمان پر ستاره ی وجود آخرین اثر دبی فورد، همچون دعوت نامه ای است برای شما تا بکوشید ارزش هستی خودتان را بدانید؛ جنبه ی پاک و الهی وجودتان را کشف کنید و پیوندی جدا نشدنی را با خالق تان برقرار نمایید.

آسمان پر ستاره ی وجود (Your Holiness: Discover the Light Within) در واقع دعایی اجابت شده برای شماست که بار دیگر فرصت یابید تا دبی فورد (Debbie Ford)، تأثیرگذارترین آموزه ها و نکته های خردمندانه اش را با شما در میان بگذارد. این اثر نامه ای زیبا و عاشقانه برای بشر محسوب می شود و به شما کمک می کند تا در مسیری قدم بگذارید که به سوی زندگی راستین پیش بروید.

نویسنده از شروع تا پایان کتاب به شما گوشزد می کند همه ی دگرگونی ها با عشق آغاز می شوند و پایان خواهند یافت. سعی کنید این اثر را آهسته و با دقت مطالعه کنید و بگذارید زیبایی و برکت آن در ذره ذره ی مغز استخوانتان جاری شود. خواندن آن حقیقتاً تغییری سازنده را در شما به وجود خواهد آورد.

عده ای از شما که نویسنده ی این اثر را همچون بانویی با نشاط، سخاوتمند و جسور می شناسید؛ به سختی می توانید مطالبش را مطالعه کنید و اندوهگین نشوید که او در این دنیا حضور ندارد تا ببیند کتابش چاپ و انتشار یافته است. از طرفی دیگر فرایند انتشار چنین اثری، وجود داشتن واقعیتی را بسیار شگرف تر از این دنیای مادی به شما تذکر می دهد. همه ی شما ذره ای از این واقعیت به شمار می آیید.

معنویت نیز بر اساس این واقعیت پایداری دارد و تا ابد زنده و جاوید باقی خواهد ماند. در حقیقت دبی آسایش و بهبودی اش را در هماهنگی با چنین واقعیتی دریافت کرد. علاوه بر این یکی از هدایای ارزشمند او به جهانیان این بود که در زمان حیاتش همواره به همگان یادآوری می کرد چنین قدرتی واقعیت دارد و شما می توانید از او کمک بگیرید.

او در این اثر می کوشد اقدامی را فراتر از این به انجام برساند که به سادگی وجود داشتن چنین نیرویی را به شما نشان دهد. فورد در این کتاب مطالبی را فراتر از وجود خداوند یا حتی یادآوری کردن شکوه قدرت او به تحریر درآورده است. او به شما می گوید که چگونه با تمرین کردن چند گام درست و بنیادین در مسیر دگرگونی معنوی، می توانید به معنای واقعی حضور و قدرت خداوند در زندگی تان را حس کنید و هر چه بیشتر از او کمک بگیرید. دعا کردن، بخشیدن و فروتنی کردن در برابر خداوند، این چند گام بنیادین را در برمی گیرد.

شما باید متعهدانه و گاه و بی گاه به دنیای درونتان سفر کنید. بهتر است هر روز به قلعه ی وجودتان سر بزنید. شما باید در قفل شده ی اتاق هایی را همچون امید، شادمانی، مهربانی، بخشندگی و حتی بزدلی، خودبینی، تنبلی و غیره باز نمایید؛ گرد و غبار و تار عنکبوت های آن ها را پاک کنید؛ پرده ها را کنار بزنید و به آسمان وجودتان نگاه بیندازید. شایسته است با نگاه ، توجه، دعاهای خالصانه و قلب نازنین و پر مهرتان بر درخشش ستاره های آسمان وجودتان بیفزایید. اینگونه کل وجودتان به ستاره ای درخشان تبدیل خواهد شد و شاید به این شیوه بتوانید به زندگی دیگران نیز ذره ای نور امید و شادمانی عطا کنید. خواندن مطالب این اثر و دعاهای زیبای آن به راستی در این زمینه یاری بخشتان خواهد بود.

برخی نظرات درباره ی کتاب آسمان پر ستاره ی وجود:

- هر انسانی باید این کتاب را بخواند! این کتاب در واقع هم در سطح این دنیای مادی و فیزیکی به شما کمک می کند و هم با لطف و برکت خداوند و تأثیرگذاری دعا به روح و جانتان انرژی و توانایی می بخشد! (جان هالند، استاد معنوی)

- دبی فورد بار دیگر کاری شگرف را به ثمر رسانده است. این کتاب او چنان از لطف و برکت الهی لبریز است که سبب شد من به دلیل سپاس گزاری بابت مطالب ژرف آن به شدت بگریم. تا زمانی که زنده هستم و نفس می کشم؛ این کتاب در کتابخانه ام باقی خواهد ماند. (مدیسین تیلور، نویسنده)

- دبی فورد در واقع خواهر، همکار و استاد معنوی من بود. این کتاب، که پس از درگذشت او کشف شد، سفری شگفت آور را به آگاهی برتر شامل می شود. این کتاب را بخوانید و بینش های ژرف دبی فورد را در وجودتان نهادینه کنید. در این صورت، شاید جهانتان را بسیار سرزنده، پرطراوت و پاک ببینید؛ به گونه ای که گویا تازه متولد شده اید. (دیپاک چوپرا، نویسنده)

- شما آفریده ای الهی هستید که به این دنیا افزوده شده اید. آیا این جمله را درباره ی خودتان باور دارید؟ اگر این حقیقت را با تمام وجودتان یا حتی با شور و اشتیاقی اندک باور دارید، به ویژه اگر چنین حقیقتی را در کل باور ندارید؛ بکوشید این کتاب را نزدیک تخت خوابتان قرار دهید و هر شب، قبل از خوابیدن، و هر صبح، هنگامی که بیدار می شوید، اندکی از آن را بخوانید. در این صورت، زیبایی و حقیقت نهفته در این کتاب به آگاهی شما رخنه خواهد کرد و به تدریج وجودتان از ایمان و توانمندی لبریز خواهد شد. دبی فورد خیلی زود ما را ترک کرد و به دیار باقی شتافت؛ اما او اثری درخشان را از زندگی اش و البته این کتاب را از خودش باقی گذاشت. (الیزابت لسر، بنیان گذار مؤسسه ی امگا)

جملات برگزیده ی کتاب آسمان پر ستاره ی وجود:

- خدای نازنینم، نوای دلنشین تو بسیار آرام بخش، ملایم و تقویت کننده است.
- امروز، تصمیم می گیرم احساس کنم دریاهای زندگی ام آرام و بی تلاطم هستند.
- احساس می کنم عشق تو، مهربانی تو و خرد ناب تو به راستی مرا در برمی گیرد.
- تو خالق دوست داشتنی من هستی و من نیز معشوق دوست داشتنی خود هستم.
- در آن هنگام که به دلگرمی نیاز دارم، سخنانی شیرین و دلچسب را در گوشم نجوا کن.

در بخشی از کتاب آسمان پر ستاره ی وجود می خوانیم:

با وجود این که روزها و اعیاد مذهبی و آیین های ویژه ی آن ها را می ستایم؛ اما در حقیقت می توانم بگویم که هر روزی ممکن است یک روز ویژه و خدایی به شمار آید. ما هر روز از این فرصت بهره مند هستیم تا چشمان جانمان را بگشاییم؛ با سرچشمه ی وجودمان ارتباطی دوباره برقرار کنیم و معجزه ی زندگی را به معنای واقعی درک و احساس کنیم. وقتی دست به دعا برمی داریم؛ به سوی آرامش و سکون دنیای درونمان کشیده می شویم.

دستیابی به این حالت در واقع ویژگی مشترک دعا کردن در موقعیت های مختلف و در آیین های متفاوت است. عده ای ممکن است در حالت زانو زده، عده ای در حالت استراحت و عده ای در حالت نشسته دعا کنند. نکته ی مهم این است که ما همیشه از این فرصت بهره مند هستیم. در واقع فقط باید مشتاقانه بکوشیم ذهنمان را از متمرکز ماندن بر امور معمول روزمره رها و آزاد کنیم، به آرامش برسیم و خلوت گزینیم. قطعه ای زیبا را از متنی قدیمی یافتم که این حقیقت را به خوبی به ما یادآوری می کند.

آن قطعه چنین بود: ”در حالی که بیشتر اوقات انسانی تنها و منحصر به فرد هستید؛ چگونه می توانید زمانی را به خلوت گزینی با خالقتان اختصاص ندهید؟ شما، در رحم مادرتان، تنها و منحصر به فرد هستید. وقتی می خوابید؛ جسمتان به راستی تنها و منحصر به فرد و روحتان نیز همین گونه خواهد بود. وقتی در گور قرار می گیرید؛ جسمتان باز هم تنها و منحصر به فرد خواهد بود. در این حالت، روحتان نیز تنها و منحصر به فرد می ماند. در نتیجه، بکوشید همیشه به پیام های خداوند گوش بسپارید، در مسیر رضای او گام بردارید و خودتان را، حتی برای یک لحظه، از او جدا نکنید. اگر شما به سوی خداوند گام بردارید؛ خداوند نیز به سوی شما گام برمی دارد و هرگز رهای تان نخواهد کرد. بی تردید همراهی کردن خداوند با ما بسیار زیبا و لذت بخش به نظر می رسد زیرا او ما را آفریده است و در سراسر زندگی حامی و پشتیبانمان خواهد بود.“
کتابشناسی ملی :
5407250
شابک :
978-964-236-998-0
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
272
کنگره :
‏‫‭BL۶۲۴‏‫‭ ‮الف‮‬‏‫‬‭/ف۸۶ت۷ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‭۲۰۴/۴

کتاب های مشابه آسمان پر ستاره ی وجود