× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

استراتژی کتاب فروشان موفق

بازاریابی راهبردی

نوع اثر : کتاب

ناشر : سوره مهر

نویسنده : ,

صفحات کتاب : 113

کنگره : Z۲۷۸‏‫‭/‮الف‬۴۶ب۲ ۱۳۹۶

دیویی : 070/5

کتابشناسی ملی : 5009263

شابک : 978-600-97671-3-7

سال نشر : 1396

خلاصه اثر

این روزها اکثر ناشران و کتا بفروشی ها از کساد بودن بازار کتاب گله دارند، اما در این بین ناشران و کتا بفروشی هایی هستند که اوضاع و احوالشان کمی بهتر از بقیه هم صنف هایشان می باشد و کتا ب هایی با تیراژهای بالا به بازار عرضه می کنند و اوضاع کسب و کارشان تا حدودی پر رونق است.

بر این اساس ما به دنبال آن هستیم که تجربیات آن ها و برداشت های خود را در خصوص اصول و مبانی کسب و کار کتاب ارائه نماییم، به گونه ای که بتواند برای تمامی ناشران و کتا بفروش یهای فعال و کسانی که قصد دارند در این زمینه فعالیت نمایند، مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجاییکه در فرایند توزیع و فروش کتاب، نقش فروشنده کتاب پررنگتر از دیگر شغل ها می باشد و اوست که با هدایت درست و اصولی، کتاب مورد نظر را به مشتری معرفی می نماید، لذا در این نوشتار، نقش فروشنده و خصوصیات و توانمندی های مورد نیاز وی به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته است. جذب مشتری باید اولویت اصلی یک فروشنده باشد.

کتاب‌الکترونیکی

12,000 تومان

حجم : 1.4 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 112

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

سخن مؤلفین
مقدمه
فصل اول: چگونه کتاب خوان شویم؟
مشخصات یک کتاب خوب
فصل دوم: چگونه یک کارآفرین کتاب شویم؟
1. تعیین مکان
2. انتخاب محصولات فروشگاه
3. امکان سنجی مالی
4. اقدام به آماده سازی فروشگاه
5. شروع به کار
فصل سوم: چگونه بیشترین مشتری را جذب نماییم؟
بخش اول: عوامل قبل از چاپ
تحقیقات بازار
مشخصات کتاب
بخش دوم: راهبردهای فروش
راهبرد توزیع و پخش کتاب
راهبرد نفوذ به بازار و گسترش مشتریان
راهبرد تمرکز
راهبرد ارتباط با مشتری
بخش سوم: محیط تخصصی کتاب
ناشران
نویسندگان
فروشگاه ها/ فروشندگان
گستردگی و تنوع عناوین کتاب
بخش چهارم: محیط عمومی بازار کتاب
فرهنگ کتاب خوانی
توسعه فناوری های جدید و کتاب الکترونیکی
شرایط اقتصادی و در اولویت نبودن کتاب در سبد خرید مصرف کننده
شرایط اجتماعی
راهبرد های بازاریابی کتاب بر اساس چرخة ماندگاری (چرخة عمر)
فصل چهارم: دانشمندان علم بازاریابی چه می گویند؟
تعریف بازاریابی
فرایند بازاریابی
فرایند بازاریابی راهبردی
راهبرد بازاریابی
راهبرد های عمومی بازاریابی مبتنی بر چرخة حیات محصول
منابع
فارسی
منابع انگلیسی

محصولات مشابه

بیشتر