امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نرگس ها

کتاب نرگس ها دربردارنده ده داستان می باشد. عناوین داستان ها عبارتند از: تصویرهای شکسته، نرگس ها، هفت بند، بیست و چهار ساعت، از ستاره تا ستارگان، نگهداری لاله در باد سخت است، طلوع، باغ اما ویران، مرغ دریایی، ماه. کتاب های راضیه تجار در قالب مجموعه ای با طراحی جلد مسعود طاهری عرضه شده است که استفاده از پارچه و نقش و نگارهای چادرنماز، حال و هوایی تازه و در عین حال ارزشی و سنتی به این آثار داده است.

گزیده کتاب نرگس ها

یک رشته باریک جوی است و یک ردیف گل بنفشه؛ بنفشه هایی که با چهره هایی مخملین و نگاهی خمار به حبابهایی که تیله وار می غلتند خیره اند. کنار آب نشسته ام و خنکایش را با نوک انگشتانم باور می کنم. از پشت شمشادها آن ها را می بینم؛ آدم هایی را که آن سوی مرز زعفرانی احساس و ادراک ایستاد ه اند و پیش از آنکه به بیرون نگاه کنند به داخل خیره اند. آیا من هم مثل آن هایم؟!

از آن ها می ترسم؛ هم میترسم و هم دوستشان دارم. روزهای اول بیشتر می ترسیدم، اما حالا بیشتر دوستشان دارم. با این همه، میل به گریز، قوی تر است؛ اما هنوز اینجا نشسته ام و به چشم های خمار بنفشه ها خیره ام. آیا راه گریزی هم هست؟!

درباره نویسنده کتاب نرگس ها

راضیه تجار، متولد 1326 در تهران و دارای مدرک کارشناسی روانشناسی است. از جمله سوابق کاری راضیه تجار به موارد زیر می توان اشاره داشت: از موسسین انجمن قلم و دبیرانجمن آن، عضو شورای کارگاه رمان، مسئول صفحه ادب و هنر روزنامه جام جم و همکاری 17 ساله با این روزنامه، عضو شورای کارگاه رمان، همکاری با پیک قصه نویسی، مدرس و داور داستان نویسی در آموزش و پرورش، عضو هیات علمی بنیاد پروین اعتصامی، عضو شورای فیلم نامه نویسی و ادبیات در بنیاد فارابی، دبیر تحریریه فصلنامه قصه، عضو شورای داستان نویسی بنیاد دفاع...

دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
3436954
شابک :
978-600-175-711-2
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
121
کنگره :
PIR7994‭ /ج22‭‬‏‫‬‭ن4 1393

کتاب های مشابه نرگس ها