امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب استقلال مالی

درکتاب استقلال مالی، رابرت کیوساکی از ۶ قدمی می‌گوید که با همسرش از بی‌خانمانی تا استقلال مالی پیموده‌اند. اینکه چطور از یک کارمند یا خویش‌فرما به یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار تبدیل شویم. چطور در این مسیر دارایی‌های واقعی خود را افزایش دهیم و از بدهی‌های خود بکاهیم. 

رابرت همچنین به طور مفصل مدل چهار وجهی گردش پول خود را معرفی و آموزش می‌دهد تا با واقعیت‌های کسب درآمد بیشتر آشنا شوید. اگر دانش استقلال مالی را یاد بگیرید، متوجه می‌شوید که چقدر سریع دنیای شما تغییر خواهد کرد پس با ترس‌ها و تردید‌های خود روبرو شوید و مطمئن باشید با مطالعه این میکروکتاب درهای دنیاهای جدیدی به رویتان باز خواهد شد. یادتان باشد وقتی کارمند هستید وظیفه شما به جای ثروتمند کردن خودتان، ثروتمند کردن دیگران است.

یادتان باشد که ملاک دانش مالی درآمد زیاد نیست! بلکه آن کسی که پس انداز بیشتری دارد و با پس انداز خود شروع به سرمایه گذاری های موفق می کند، دانش مالی بیشتری دارد. وقتی دانش مالی کسب کنیم متوجه می شویم خانه بزرگتر جزو ثروت و دارایی ما نیست بلکه بدهی است.

چون هم فرصت سرمایه گذاری با پول آن را از دست می دهید و هم هزینه های جاری شما را به خاطر هزینه نگهداری بیشتر و وسایل جدید افزایش می دهد و از استقلال مالی دورتر می شوید. در هر خرید خود می توانید این دیدگاه را داشته باشید که آیا خریدتان به دارایی و درآمد شما می افزاید یا به بدهی شما؟

صفحات کتاب :
143

کتاب های مشابه استقلال مالی