امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب آرزوهای تحقق یافته پرفروش ترین کتاب وین دایر است که در سال 2012 به چاپ رسیده. این کتاب فوق العاده، پتانسیل آن را دارد که دگرگونی عظیمی در زندگی خواننده خود ایجاد کند. در این اثر با دنیای درون تان آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت زندگی معنوی را با توجه به هویت الهی تان سپری کنید.

در سفری که در کتاب آرزوهای تحقق یافته (Wishes Fulfilled) همراه ما خواهید بود، با توانمندی های خودتان آشنا خواهید شد که مهم ترین آن ها قدرت خلاقیت شما است. از سوی دیگر، بد نیست بدانید بزرگترین نعمتی که به شما هدیه داده شده، قدرت تخیل شماست. هر چیزی که مشاهده می کنید؛ روزی در عالم تخیل کسی بوده است و هر آنچه در آینده خلق خواهد شد، ابتدا باید در تخیل کسی قرار گیرد.

یاد خواهید گرفت زندگی تان را آن طور که در عالم تخیل تان به تصویر می کشید؛ خلق کنید.

در فصول ابتدایی این کتاب وین دایر (Wayne Dyer) تمام تلاش خود را می کند که باور جدیدی از هویت واقعی و اصیل تان به شما معرفی کند، حقیقتی که شاید تا به امروز هیچ آشنایی با آن نداشید. سپس طی 9 فصل روش ها و تکنیک های فوق العاده ای را مطرح می کند که به جرات می توان گفت امکان ندارد شخصی روش های مطرح شده در این کتاب را به کار گیرد و زندگی اش دچار دگرگونی بنیادی نشود.

جملات برگزیده کتاب آرزوهای تحقق یافته:

- مردان بزرگ بخت و اقبال را مطیع خود می سازند.
- تخیل مهم تر از دانش است. دانش محدود است، اما تخیل فرمانروای عالم است.
- حس کنید آرزو و خواسته شما تحقق پیدا کرده اند تا خواسته و آرزویتان برآورده شود.
- اکثر مردم به صورتی زندگی می کنند که به هیچ وجه متوجه نیستند موجوداتی معنوی و الهی هستند.
- بخشی از وجود من می پندارد که من زندگی را باخته ام و بخشی از وجود من می اندیشد که من هویت الهی دارم.
- تنها یک نقطه از جهان هستی وجود دارد که در آن جا می توانید از موفقیت خودتان مطمئن شوید و آن نقطه در درون شماست.

در بخشی از کتاب آرزوهای تحقق یافته می خوانیم:

از این لحظات گران بهای قبل از خواب استفاده کنید و فرض را بر این بگذارید که تمام آرزوهای شما تحقق پیدا کرده اند. هرگز با ناراحتی و نگرانی به خواب نروید، حتی اگر مسائل خیلی جدی در زندگی شما وجود داشته باشد. ضمیر ناخودآگاهتان شما را همان گونه می بیند که خودتان باور دارید، بنابراین با ذهن شرطی شده شما کاری ندارد، چه باورتان و در نتیجه احساس شما خوب باشد، یا بی تفاوت، با کمال صداقت باور شما را می گیرد و به شما حسی می دهد و احیاناً شرایطی و حوادثی را متناسب با حس شما برایتان فراهم می کند تا باورتان که بر ضمیرتان نیز تأثیر گذاشته است، تحقق بیرونی پیدا کند.

شما می توانید به آسانی عادت استفاده از لحظات قبل از خوابتان را بشکنید، به این معنا که در آنچه مورد ناراحتی و نگرانی شما می شود، تجدیدنظر کنید. از این فرصت خوب و مهم استفاده کنید و به افکار مثبتی بپردازید که در عالم تخیلتان قرار داده اید. اگر افکار منفی به سراغ شما آمد، خیلی راحت آن ها را متوقف کرده و به خودتان یادآوری کنید که نمی خواهید با این نوع افکار وارد عالم ناخودآگاهتان شوید. سپس احساس کنید که به آرزوهایتان رسیده اید. آیا قصد دارید قبل از خواب به ضمیر ناخودآگاهتان یادآوری کنید تا در پی تحقق خواسته های بلند شما در زندگی باشد؟

وقتی به خواب می روید، ضمیر ناخودآگاه شما توانایی آن را دارد تا آن تصویری که از خودتان در ضمیر ناخودآگاه تان ثبت کرده اید، خلق کند. در تمام اوقاتی که ضمیر خودآگاه شما در حال استراحت است، ضمیر ناخودآگاه شما در حال دریافت و پردازش تمام آن چیزهایی است که بر روی آن ثبت کرده اید و آماده می شود تا تصاویر دریافتی را به ظهور آورد.
کتابشناسی ملی :
4132465
شابک :
978-964-236-728-3
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
200
کنگره :
‏‫BF۶۳۷ ‭/خ۹‏‫‬‮‭د۱۸۷۸ ۱۳۹۵
دیویی :
158/1

کتاب های مشابه آرزوهای تحقق یافته