امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
4,550
30%
ت 3,185
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مشق آسمان

از قدیم‎ترها تا امروز همیشه قصه خواندن برای بچه‌ها کار بزرگ‌ترها بوده اما اینبار بچه‌های «رادیکو» رفتند سراغ کتاب‌ها تا خودشان برای هم قصه بگویند و شعرهایش را بخوانند. ماجرا از این قرار است که «سماوا» کلی کتاب که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده را انتخاب کرده و با همکاری خود بچه‌ها، تبدیل‌شان کرده به کتاب صوتی. حالا فکرش را کنید که شنیدن کتاب‌های خوش حس‌و‌حالی که خیلی وقت‌ها بزرگ‌ترها هم دوست‌شان دارند، با صدای بچه‌ها چقدر می‌تواند شیرین باشد.
کنار این حال خوب بچه‌ها هم فرصت ویژه‌ای پیدا می‌کنند که با کتاب‌ها بیشتر دوست شوند و به قول معروف به دسته کتاب‌خوان‌ها بپیوندند. حتی خیلی وقت‌ها خودشان هم سعی می‌کنند تا تبدیل شوند به یکی از این قصه‌گوها که بعد هم به جمع هفت تا دوازده‌ساله‌های رادیکو اضافه شوند.
از طرفی «رادیکو» کار بزرگ‌ترها را هم برای قصه گفتن راحت‌تر کرده و خلاصه که قرار است کلی اتفاق خوب دیگر را هم با کتاب‌هایی که هر روز به جمع‌شان اضافه می‌شود، رقم بزنیم.
این کتاب شامل 12 شعر برای گروه سنی کودکان است و به کودکان نگاه متفاوت و شاعرانه به پرورش خس تخیل در کودکان پرداخته و ان را به کنجکاوی در محیط پیرامون خود تشویق می کند.

کتاب صوتی مشق آسمان | فراکتاب

گزیده کتاب مشق آسمان


انگار فکرش باز هم
مشغول چیز دیگری ست

باید کمی تیزش کنم
حال مدادم خوب نیست

****
روشن نمی شد
ماشین بابا

خاموش و اخمو
قهر است با ما
صفحات کتاب :
32
کتابشناسی ملی :
3809110
شابک :
‏‫978-600-03-0059-3‭‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه مشق آسمان