کتاب عاشق خودت باش pdf

اثری شگفت انگیز برای پایان دادن به وسواس منفی نسبت به ظاهر و آغاز زندگی توام با شادی و اعتماد به نفس

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب عاشق خودت باش! نوشتۀ سارا ماریا، برای تمام کسانی است که دوست دارند به زندگی پر بارتری دست یابند و درجات بالاتری از عشق، لذت و سلامت را در زندگی می خواهند. این موضوع درباره ی تمام افرادی که عمیقاً باور دارند چیزی ارزشمند درون آن ها نهفته است، صدق می کند.

کتاب عاشق خودت باش (Love Your Body، Love Your Life) پلی است میان شگفتی ها و زیبایی های درونی و بیرونی انسان. ما انسان ها در زندگی به هیچ وجه نمی خواهیم هیچ کدام از این دو ودیعه ی خداوندی را بی قدر بشماریم. پهنه ی گیتی و نظام آفرینش سراسر حسن و کمال، چنین چیزی را بر نمی تابد. هوشیاری، درک و ذهن آگاه مسافر این راه، اهمیت و ارزش هریک از این دو موهبت را به خوبی درخواهد یافت. مهم آن است که بدانی از این راه کدام توشه را برگیری.

گام نخست ما شناخت ارزش های درونی خویش است. اگر گوهری را که میان جانت فروزنده است به زیبایی بیرونی خویش بتابانی، وجودی خواهی شد سراسر نور و روشنی و آفتابی می شوی درخشان و گرمی بخش. شاید تا امروز این گوهر تابنده را نشناخته و قدر ندانسته باشی و زندگی خویش را بر مدار گذر از روزمرگی ها و عبور بی تأمل از کنار شگفتی ها و توانمندی های درونی ات سپری کرده باشی. امروز، روزی دیگر است؛ روز دمیدن و طلوع آفتاب درون. پس بدان که رهاورد این سفر، پیوند میان گوهر درون و بیرون توست. سیمای تو گویای درون توست. پرتوی که از صورتت بر زندگی می تابد، از فروزندگی جان سرچشمه می گیرد. شاید تو هم به این باور رسیده باشی که زیبا صورتان، سیرتی زیبا و اعجازگونه دارند و از سیرت زیباست که صورتشان این چنین زیبا و تابنده گشته است. باز هم تأکید می کنم که ما در این راه از هرگونه فراموشی، نادیده انگاشتن و غفلت از نیروهای درونی و بیرونی خویش دور می شویم و با آغوشی گشوده، به سوی جهان شناخت راه می جوییم و شگفتی های وجودی خویش را قدر می دانیم. هیچ پدیده ای در این جهان بی علت و هدف نیست. خالق یگانه ی هستی، جهان را در اوج زیبایی و کمال آفریده است. انسان آگاه و خویشتن شناس، همیشه در تکاپوست تا بهره ای از این زیبایی بگیرد و در عین حال، سهمی در افزودن به این زیبایی نیز داشته باشد. پس چه کنیم که در خموشی، ایستادن و ماندن نپوسیم؟چه کنیم که لحظه لحظه ی زندگی مان سرشار از آفرینش و زیبایی و اعجاز باشد؟ چگونه آفتاب درون خویش را بر لحظه های زندگی بتابانیم؟

این کتاب، مسیر فروزندگی و باور به ارزش های وجودی و شناخت آن هاست؛ پلی ا ست میان سیرت و صورت زیبای تو. این کتاب چراغی است به سوی شناخت «جان آدمیّت» و گوهر تابناک درونی و پیام سطر به سطر آن، ایمان به اعجاز و آفرینشگری است.

زندگی سرشار از رنج، ترس و نگرانی می تواند به زندگی پر از لذت، شادی، زیبایی و عشق تبدیل شود. کتاب عاشق خودت باش!، شما را از جایگاه نداشتن امنیت به مقصد اعتماد و اقتدار هدایت می کند و سارا ماریا (Sarah Maria)، نویسنده کتاب، به شما نشان خواهد داد تا چه اندازه زیبا و جذاب هستید.

در بخشی از کتاب عاشق خودت باش! می خوانیم:

ذهن برای نبرد با ترس، شما را متقاعد می کند که مشکل از جسمتان است و اگر لاغرتر بودید، بهتر به نظر می رسیدید و اگر آن چربی های لعنتی را نداشتید، همه چیز عالی بود یا دست کم شرایط بهتر از این بود. این باور غلط باعث می شود شما بر بدنتان تمرکز و فکر کنید. در آن حالت است که به آرامش و شادی بی کران می رسید.

متأسفانه، رابطه ی منفی شما با بدنتان، مجبورتان می کند نسبت به دیگران مهربان و باگذشت نباشید، تا آن جا که می ترسید به دیگران اجازه دهید به قلبتان راه یابند، مبادا عیوبتان را ببینند. زندگی با آغوشی بسته، روابط و توانایی هایتان را محدود می کند و شما را از رشد احساسی باز می دارد. پس بدانید این راه صحیح زندگی کردن نیست.

در عوض تنها زندگی با آغوشی باز است که ارزش زیستن دارد. این یگانه راهی است که به واسطه ی آن می توانید شکوه، زیبایی و قدرت واقعی خود را تجربه کنید.
صفحات کتاب :
284
کنگره :
BF575‭‬‭ /خ87‏‫‭م2 1393
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3624294
شابک :
978-964-236-624-8‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه عاشق خودت باش