خلاصه کتاب ماشین پولسازی

در بازی پول درآوردن مهارت پیدا کنید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟
در کتاب ماشین پولسازی: در بازی پول درآوردن مهارت پیدا کنید نوشته آنتونی رابینز، در 7 قدم یاد می گیریم، چطور دستگاه پول سازی خودمان را بسازیم و چطور با همین درآمدی که امروز داریم، جریان های درآمدی دیگری درست کنیم، بدون اینکه واقعا کار کنیم.

برای این که بتوانید به آزادی مالی برسید و آن را حفظ کنید، باید ماشین پول سازی خودتان را بسازید. این چیزی است که برای پول درآوردن واقعا لازم دارید. اگر سرمایه لازم برای ایجاد درآمد دائم، که برای سبک زندگی مورد نظرتان نیاز است را در اختیار دارید در این صورت از نظر مالی آزاد هستید. با توجه به این موضوع، چگونه می توانید به آزادی مالی دست پیدا کنید؟ این فرآیند 7 گام ساده دارد که باید به شکل زیر دنبال شوند:

- تصمیم بگیرید به یک سرمایه گذار تبدیل شوید نه یک مصرف کننده ساده.
- با قوانین سرمایه گذاری آشنا شوید تا به یکی از افراد درون بازی تبدیل شوید.
- با فهمیدن اینکه آمار واقعی تان چه هستند، کاری کنید که بتوانید برنده بازی شوید.
- مهم ترین تصمیم تان را بگیرید. یعنی اختصاص دادن سرمایه به شکلی هوشمندانه.
- برنامه تضمین شده ای از درآمدتان ایجاد کنید.
- مانند حرفه ای ترین سرمایه گذارهای دنیا، سرمایه گذاری کنید.
- کار را آغاز کنید و از آینده لذت ببرید، قرار است کار فوق العاده ای انجام دهید.

باید کاری کنید که پول برای شما کار کند، نه شما برای پول! جمله ای که برای همه آشناست. اما مسئله اصلی این است که چطور باید به چنین جایگاهی برسیم؟ چطور کاری کنیم که حتی زمان استراحت هم درآمد داشته باشم؟ در میکروکتاب ماشین پولسازی (Money Master the Game) می خوانیم که چطور از یک حقوق ساده که به پایان ماه نمی رسد به استقلال مالی برسیم. راهکارهای این کتاب برای همه ما در هر سطحی قابل اجراست. کافی است بخواهیم که زندگی بهتری را تجربه کنیم.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins)، یکی از موفق ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از 20 کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی حوصله و خواب آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را به دست گیرند. او کتاب های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب و کار بوده است.

جملات برگزیده میکروکتاب ماشین پولسازی:

- راز اصلی برای پیشرو بودن این است که کار را آغاز کنید.
- ثروت من نتیجه ترکیبی از عوامل زندگی در آمریکا است، مجموعه ای از ژن خوش شانسی و سود مرکب.
- فردی که در قله کوه قرار گرفته، به آن نقطه پرتاب نشده است.
- اگر نمی خواهید کار کنید باید به اندازه کافی پول دربیاورید در این صورت دیگر مجبور نیستید کار کنید.
- اقدام کردن، دشوارترین تصمیمی است که باید گرفته شود، بقیه کار به سرسختی خودتان مربوط می شود.
- موارد علاقه ی من در زندگی هیچ هزینه ای به همراه ندارند. چرا که زمان مهم ترین سرمایه ای است که در زندگی مان در اختیار داریم.
- زندگی مانند یک دوچرخه است. برای اینکه تعادل آن را حفظ کنید باید به حرکت ادامه دهید.
- شکست ناپذیری ریشه در دفاع دارد.
- با چیزهایی که به دست می آوریم زندگی مان را می سازیم و با چیزهایی که می بخشیم به آن معنا می دهیم.

در بخشی از میکروکتاب ماشین پولسازی می خوانید:

برای اینکه زندگی کامل تر، ثروتمندانه تر و لذت بخش تری داشته باشید، نه تنها لازم است بدانید که چه کاری باید انجام دهید، بلکه باید اقدامات لازم برای پیش بردن آن را هم انجام دهید. به اهداف تان پایبند باشید و به دیگران هم کمک کنید که همین کار را انجام دهند. آینده روشن است.

آینده قرار است بسیار فوق العاده باشد. تکنولوژی های جدیدی که بهره وری شان تازه آغاز شده است، دوره ای از کامیابی و امکانات نامحدود را برای ما فراهم خواهند کرد به طوری که چیزهایی که تا یک دهه ی پیش غیرممکن به نظر می رسیدند به راحتی مهیا خواهند شد. در زمینه های مختلف با چیزهای فوق العاده ای روبرو خواهیم شد از جمله:

علوم درمانی و ژنتیک
فرآیند تولید آب آشامیدنی
روش های جدید در تولید مواد غذایی
پیشرفت در هوش مصنوعی و روباتیک

کاملا واضح است که در آینده جهان فراوانی های زیادی وجود خواهد داشت. موج جدید تکنولوژی هایی که از راه می رسند بسیاری از نگرانی هایی که امروز وجود دارد، از جمله پیر شدن جمعیت، موج بدهی ها، نگرانی های زیست محیطی، تغییرات آب وهوایی و غیره را از بین خواهد برد.
صفحات کتاب :
117

کتاب های مشابه ماشین پولسازی