کتاب لبخند (صوتی و pdf)

قدرتی شگفت انگیز با یک قانون ساده

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟
رون گاتمن در کتاب لبخند؛ قدرتی شگفت انگیز با یک قانون ساده، درباره یکی از ساده ترین حالات چهره مان صحبت می کند. لبخند! لبخندی که قبل از به دنیا آمدن مان در رحم مادر می زدیم و حتی در خواب نیز بعضی اوقات به چهره داریم.

پس اگر می خواهید که درباره سرحال بودن، اجتماعی و شایسته به نظر رسیدن یا کاهش استرس و بهبود روابط بیشتر بدانید و یا این احساس به شما دست دهد که یک عالمه شکلات خیلی خوشمزه خورده اید (بدون اهمیت دادن به کالری بالای شکلات) یا در جیب ژاکتی کهنه ۲۵ هزار دلار پیدا کرده اید میکروکتاب لبخند را مطالعه کنید چون با نگاهی علمی می خواهیم به لبخند نگاهی بیندازیم.

رون گاتمن (Ron Gutman) بنیان گذار و مدیر عامل شرکت هلس تب است. این شرکت پیشرو در یک شبکه سلامتی تعاملی با هزاران روانشناس است که روش افراد در پیدا کردن، به اشتراک گذاشتن و استفاده از اطلاعات سلامت شخصی را تغییر داده است. رون قبل تر هم مدیر عامل شرکت ولزفر (یک وب سایت آنلاین در زمینه ارائه خدمات بهداشت سلامت با بیش از هزاران نویسنده) بوده است و توانست آن را تبدیل به بزرگ ترین وب سایت بهداشت در دنیا کند. رون آن را به چند سرمایه گذار فروخت و موفقیت بزرگی به دست آورد.

رون همچنین به واسطه تجربیات و تحصیلاتش یکی از شناخته شده ترین مشاوران شرکت های بزرگ آمریکا و همچنین مشاور دانشکده پزشکی هاروارد است. سخنرانی های او در تد از محبوب ترین سخنرانی ها است. او کتاب های زیادی در حوزه سلامت روان نوشته که تفکر پیشرو و لبخند از پرفروش ترین آن هاست.

در بخشی از میکروکتاب لبخند (Smile) می خوانید:
وقتی من لبخند بر لب وارد اتاقی می شوم یا وقتی درباره لبخند شروع به صحبت می کنم و دیگران به من ملحق می شوند، کل پویایی تعاملات تغییر می کند: گفتگوها بلافاصله به طور اساسی انسانی تر و بنیادی تر می شوند. لبخند واقعی بر آشفتگی که ذهن های ما را درگیر کرده اند فائق می آید و به ما کمک می کند که بهترین چیزهای دیگران، یعنی ایده ها و توانایی هایشان را ببینیم. لبخند همچنین به ما کمک می کند تا آرامش بگیریم و اعتماد لازم را ایجاد کنیم که بتوانیم به آنچه واقعا در گفتگوها و معاملات اهمیت دارد دست یابیم.

من درباره لبخند و بسیاری از مزایایی که برایم در بر دارد چیزهای زیادی آموخته ام. اما از خودم پرسیده ام، اگر لبخند این قدر خوب است، چطور می تواند فقط برای من خوب باشد؟ من از لبخند می توانم برای کمک به اطرافیانم استفاده کنم که سالم تر و شادتر زندگی کنند؟

به نظر می رسد که باز کردن قدرت لبخند برای کمک به دیگران به یک کلید مهم نیاز دارد:
اعتبار.

ثابت شده که لبخند دارای بسیاری از خواص تسکین دهنده استرس است. لبخند همچنین می تواند به روند پیری کمک کند.
صفحات کتاب :
201

کتاب های مشابه لبخند