امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب "پرسش های کوانتومی" اثری ست مشترک از از دو متفکر و مشاور برجسته ی معاصر باربارادی انجلس و آنتونی رابینز و حاصل برگردان مجموعه نوارهای صوتی با نام Power Talk، محصول مؤسسه ی پژوهشی بین المللی رابینز می باشد که مجیدپزشکی آن را به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نو اندیش چاپ نموده است.

این کتاب دو بخش کلی دارد:
در بخش نخست، رابینز ضمن یادآوری نیروی شگفت انگیز و تاثیرگذاری که در پرسش نهفته است، به ما می آموزد که چگونه می توانیم با طرح پرسش های کوانتومی، به گونه ای به رویدادهای زندگی تمرکز کنیم، که همیشه به پاسخ های موفقیت آمیز دست یابیم.
در بخش دوم، رابینز طی پرسش و پاسخی خواندنی با دکتر دی آنجلیس، عصاره دیدگاه های وی را در زمینه چگونگی ایجاد روابط عاشقانه پایدار میان زن و شوهرها و تقویت هر گونه رابطه انسان مطرح ساخته است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:
به باور من، پرسش، یا به عبارت بهتر، پرسش درست و آگاهانه و هدفمندانه پرسیدن، مانند مجهز شدن به قدرت انفجاری دینامیت برای ایجاد هر گونه تغییر و تحول در زندگی است. پرسیدن راهی است برای از پیش رو برداشتن موانع و گامی به پیش برداشتن. پرسش، بیش از هر چیز دیگر در بطن خود هم نیروی آفرینش لذت و موفقیت بیشتر را نهفته دارد و هم نیروی آفرینش محدودیت و ناکامی بیشتر را.
وقتی به گذشته نگاه می کنم، می بینم که بزرگ ترین دگرگونی ها در زندگی ام زمانی آغاز شد که یاد گرفتم از خودم پرسش هایی متفاوت و کوانتومی بکنم. پرسش هایی چون «چگونه می توانم این کار را بهتر از قبل انجام دهم؟»، «چگونه می توانم این وضع را دگرگون سازم؟»، «چگونه می توانم از پس این کار برآیم؟»، «مهم ترین درس و تجربه ی آموزنده ی این موقعیت که می توانم به خاطر بسپارم و به کار گیرم چیست؟»
طرح چنین پرسش هایی زندگی ام را از این رو به آن رو کرد، زیرا مرا به پاسخ ها و راه حل های جدید رساند.
همه ی ما در زندگی به دنبال پاسخ های جدید هستیم. شما چطور؟ آیا شما به دنبال پاسخ های جدید نیستید؟ چگونه به آن ها دست می یابید؟ بلی، با طرح پرسش های جدید.
صفحات کتاب :
128
کنگره :
BF637 /م8‏‫‭‬‮‭ر18733 1386
دیویی :
158/4
کتابشناسی ملی :
م‌84-33679
شابک :
964-412-111-2
سال نشر :
1386

کتاب های مشابه پرسش های کوانتومی