کتاب زنانی که بسیار نگران اند pdf

چگونه نگرانی و اضطراب را مدیریت کنیم که به روابط، کار و تفریح ما لطمه ای نزند؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
همراه با کتاب "زنانی که بسیار نگرانند" نگرانی و اضطراب خود را مدیریت کنید تا به روابط، کار و تفریح خود لطمه ای نزده باشید.

چرا زنان اغلب بیش از مردان نگران و مضطرب هستند؟

به نظر می رسد اختلالات اضطرابی و سایر حالات پریشانی نظیر افسردگی سر نخ اصلی مشترکی دارند. تمام این اختلالات به ظاهر در یک ویژگی مشترک هستند و آن احساسات ناخوشایندی است که در اثر این حالات به افراد دست می دهد. به بیان دیگر، عده ای در تجربه کردن هیجانات منفی نظیر ترس، اضطراب و غمگینی، به طور ذاتی مستعدترند.

به این ویژگی شخصیتی "عاطفه ی منفی" می گویند. البته الزامی در این امر نیست که تمایل به احساسات ناخوشایند منجر به مشکلات هیجانی شود. اما تصور کنید فردی با این تمایلات دارای تجربیاتی باشد که به او می آموزد جنبه هایی از خود یا جهان بیرون را خطرناک ببیند. احتمال دارد چنین فردی به سرعت دچار اضطراب شود، جهان را ناامن تر ببیند، از موقعیت ها اجتناب کند و نسبت به آن ها واکنش نشان دهد. هر اندازه این حالات عاطفی منفی قوی تر باشند و محیط اطراف را تهدیدآمیز تر ببینند، احتمال افزایش اضطراب در موقعیت های مختلف بیشتر خواهد شد.

چگونه می شود فردی در بین همه ی موقعیت ها، فقط در یک موقعیت خاص دچار اضطراب شود؟ این همان جایی است که تجربیات خاص زندگی در آن مؤثرند.

چه عواملی زنان را بیشتر در معرض اختلالات اضطرابی قرار می دهد؟

شما قدرت این را دارید تا زندگی خود را پربار سازید و عادات مارپیچ نگرانی خود را تغییر دهید. بهترین فرصت برای شما عمل و تداوم روش بی همتایی است که خود آن را کشف کرده اید.
صفحات کتاب :
216
کنگره :
BF575‭‬ ‭/ن8‏‫‭‭‭ھ4 1389
دیویی :
152/46
کتابشناسی ملی :
2218129
شابک :
978-964-236-338-4‬
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه زنانی که بسیار نگران اند